مسابقه «بر بال ملائک» در ایلام برگزار می‌شود
کد خبر: 4108793
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

مسابقه «بر بال ملائک» در ایلام برگزار می‌شود

مسابقه عکس، دلنوشته و شعر با عنوان «بر بال ملائک» ویژه ثبت لحظات ماندگار از تشییع پیکر شهدای گمنام در استان ایلام به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار می‌شود.

تشییع شهدای گمنامعلی هوشمند، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، در گفت‌وگو با ایکنا از ایلام اظهار کرد: مسابقه عکس، دلنوشته و شعر با عنوان «بر بال ملائک» ویژه ثبت لحظات ماندگار از تشییع پیکر شهدای گمنام در استان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مسابقه به مناسبت حضور پیکر پاک و مطهر شهدای گمنام در استان و استقبال گسترده و بی‌نظیر مردم  در مراسم تشییع برگزار می‌شود.

هوشمند با بیان اینکه این مسابقه در سه رشته عکاسی، شعر و دلنوشته برگزار می شود، گفت: آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه این مسابقه دهم دی ماه سال جاری است.

وی یادآور شد: بخش عکاسی شامل دو بخش دوربین حرفه‌ای و تلفن همراه است و هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۵ قطعه عکس را به دبیرخانه مسابقه ارسال کند.

هوشمند افزود: در بخش شعر هم هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر را در انواع قالب‌های شعری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کند و در بخش دلنوشته نیز شامل دلنوشته و قطعات ادبی می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه شرکت برای عموم مردم آزاد است، اظهار کرد: به برگزیدگان این مسابقه با رأی هیئت داوران جوایز نفیسی به نفرات اول تا سوم اختصاص خواهد یافت و  همه اقشار مختلف در رده های سنی می‌توانند در ثبت لحظات ماندگار از تشییع پیکر پاک شهدای گمنام مشارکت کنند.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۲ - ۲۰:۵۹
0
0
سلام لطفاً نحوه شرکت در مسابقه وشماره تماس یا سایت ارسال رو درج کنید
captcha