آیین معارفه رئیس حوزه هنری کاشان برگزار شد
کد خبر: 4107577
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۷

آیین معارفه رئیس حوزه هنری کاشان برگزار شد

در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی، احمد قربان‌علی‌زاده به‌عنوان رئیس جدید حوزه هنری کاشان معرفی شد.

آیین معارفه رئیس حوزه هنری کاشانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، آیین معارفه رئیس جدید حوزه هنری کاشان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه کاشان، سعید لشکری، معاون راهبری استان‌های حوزه هنری کشور، علی فروزان‌فر، معاون هنری حوزه هنری کشور، احمد نوری، رئیس حوزه هنری استان اصفهان، سیدحسام حسینی، دستیار ویژه رئیس حوزه هنری کشور و مدیر مرکز رسانه‌ای سلوک و مهدی زاهدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان در میان جمعی از مسئولان و هنرمندان این شهرستان برگزار و احمد قربان‌علی‌زاده به‌عنوان رئیس جدید حوزه هنری کاشان منصوب شد.

در آغاز این مراسم که امروز، ۲۶ آذرماه در سالن مهرگان فرهنگسرای مهر کاشان برگزار شد، نوری، رئیس حوزه هنری استان اصفهان با بیان این مطلب که تلاش شد سکان هدایت حوزه هنری کاشان به فردی باتجربه و کاربلد سپرده شود، از اهالی فرهنگ و هنر کاشان خواست تا در این راه، یاری‌گر رئیس جدید حوزه هنری این شهر باشند.

وی در ادامه سخنان خود آمادگی کامل حوزه هنری استان برای حمایت از انجام کارهای بزرگ در حوزه هنری کاشان را اعلام کرد.

در بخشی از این مراسم، حجت‌الاسلام حسینی، امام‌جمعه کاشان گفت: با ابزار هنر، زشتی و جنایت‌های آمریکا و اسرائیل را به مردم نشان دهید.

وی با اشاره به نام‌گذاری مراسم به آیین سنگرسپاری، بیان کرد: کلمه سنگر دارای بار جهادی بوده و کسی که می‌خواهد این بار را بر دوش بگیرد، باید به این عنوان توجه ویژه داشته باشد.

در ادامه، لشکری، معاون راهبری استان‌های حوزه هنری تصریح کرد: ما ظرفیت زیست‌بوم کاشان را بیش از یک استان می‌دانیم و اگر جغرافیای سیاسی کشور مبنا نبود و قرار بر این بود که بر مبنای زیست‌بوم فرهنگی کشور، نقشه جدیدی ترسیم شود، حتما یکی از پایتخت‌های فرهنگی و هویتی ایران اسلامی، کاشان بود.

وی با اشاره به حضور معاونان و دستیار رئیس حوزه هنری کشور در این مراسم، اراده حوزه هنری برای تقویت حوزه هنری کاشان را بسیار جدی برشمرد و تأکید کرد: ما به این مسئله توجه جدی داریم که باید روایت‌ها و رشادت‌های انقلابیون، شهدای انقلاب و علمای تاریخ کاشان به نسل جدید منتقل شود.

یادآور می‌شود، احمد قربان‌علی‌زاده پیش از این مسئولیت معاونت امور هماهنگی مراکز سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان را در کارنامه خود داشته است.

انتهای پیام
captcha