حضور نیروی انتظامی در همه جا آرامش‌بخش است
کد خبر: 4095301
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

حضور نیروی انتظامی در همه جا آرامش‌بخش است

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان حضور پلیس را در همه جا اطمینان‌بخش و آرامش‌بخش دانست و گفت: هر وقت مردم از مجری قانون حمایت بیشتری کردند، شرایط به مراتب بهتر شده است.

مسئولان شنوای حرف حساب هستند

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام قاسم نوروزپور، رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان ، امروز هفتم آبان در بازدید از جهاد دانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه برخی‌ها با تحریک جوانان به دنبال این هستند که مانع از پیشرفت کشور و نظام شوند اظهار کرد: نیروی انتظامی از نقد و نظر استقبال می‌کند و نیروی نیرویی است که با همه اقشار جامعه ارتباط دارد .

وی افزود: نیروهای انتظامی از خود مردم هستند که در این راستا اگر چنانچه تخلفی از سوی نیروهای انتظامی نیز رخ دهد عقیدتی و سیاسی و حفاظت نیروی انتظامی با آنها برخورد می‌کند.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه برخوردهای درون سازمانی در نیروی انتظامی گاه بیشتر از برخوردهای برون سازمانی است افزود: لذا چنانچه تخلف احتمالی از نیرویی سر بزند حتما با آن برخورد می‌شود.

حجت‌الاسلام نوروز پور متذکر شد: چنانچه انتقاد و پیشنهادی باشد که به سالم‌سازی بیشتر پلیس کمک کند، عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان، با روی باز از آن استقبال می‌کند.

وی  در خصوص وقایع اخیر گفت: خوشبختانه در سطح استان سمنان اغتشاشات جدی وجود نداشته اما در برخی دانشگاه‌ها همچون دانشگاه دامغان تجمع‌هایی بوده که عمدتا به دلیل تحریک برخی عوامل بیرون دانشگاه و یا دانشجویان اخراجی گذشته بوده است.

وی با بیان اینکه مسئولان شنوای حرف حساب هستند افزود: حضور سخنگوی دولت در دانشگاه نشان داد که مسئولان آماده شنیدن حرف حساب هستند اما متأسفانه برخی افراد تحریک شده مانع می‌شوند.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان حضور پلیس را در همه جا اطمینان‌بخش و آرامش‌بخش دانست و گفت: هر وقت مردم از مجری قانون حمایت بیشتری کردند، شرایط به مراتب بهتر شده اما گاه دیده می‌شود که برخی به جای اینکه در کنار مجری قانون و حافظ امنیت و نظم بایستند، طرف متخلف را می‌گیرند. 

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان سمنان بر ضرورت حمایت مردم از نیروی انتظامی تاکید و تصریح کرد: البته رویکرد نادرست برخی رسانه‌ها در نشان دادن وقایع در اینگونه موارد موثر بوده است.

نوروزپور یادآوری کرد: عقیدتی سیاسی در برخورد با تخلفات بسیار جدی است و گاه مواردی وجود داشته که حتی به اخراج نیز انجامیده لذا مردم اطمینان داشته باشند که اگر مواردی در این خصوص باشد حتما پیگیری و رسیدگی می‌شود؛ چرا که معتقدیم که هر کس این لباس را بپوشد نماینده نظام و حکومت اسلامی است.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان در بخش دیگری به خدمات و برنامه های عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان پرداخت و اظهار کرد: عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی در دوره اخیر برنامه های متعددی چه در حوزه آموزشی و چه در حوزه تربیتی برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است.

حجت‌الاسلام نوروزپور با اشاره به اهمیت حجاب و پوشش گفت: حجاب و پوشش محدود و منحصر به اسلام نیست و پیش از اسلام نیز وجود داشته اما با ظهور اسلام حجاب به پوشش برتر تبدیل شد.

رئیس عقیدتی و سیاسی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه جمهوری اسلامی منطقی قوی دارد افزود: جریان‌هایی همچون داعش چنان شست و شوی مغزی می‌دهند که افراد دستگیر شده این گروه در ایران باور داشتند که ایرانی‌ها مسلمان نیستند!.

وی همچنین با تقدیر از خدمات جهاددانشگاهی در استان و کشور گفت: این نهاد انقلابی منشا خدمات شایانی در کشور و استان بوده است.

نوروزپور با اشاره به پیشرفت‌های کشورمان در حوزه‌های علمی و پژوهشی گفت: برخی نمی‌خواهند حکومت اسلامی در زمینه‌های مختلف پیشرفت کند .

انتهای پیام
captcha