اجتماع بانوان در خرم‌آباد برگزار شد
کد خبر: 4091370
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۵

اجتماع بانوان در خرم‌آباد برگزار شد

اجتماع بانوان با شعار «زن، عفت، افتخار» به‌مناسبت هفته وحدت و به‌منظور تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی در خرم‌آباد برگزار شد.

اجتماع بانوان خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، اجتماع بانوان با شعار «زن، عفت، افتخار» به‌مناسبت هفته وحدت و به‌منظور تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امروز، 20 مهر در مصلای الغدیر خرم‌آباد برگزار شد.

در این اجتماع حجت‌الاسلام علی درویشی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، زن در جمهوری اسلامی را نماد پاکی و عفاف دانست و گفت: این زنان طرفدار پاکدامنی و حرمت زن هستند.

وی زنان ایرانی را مدافع مکتب اهل‌ بیت(ع) دانست و افزود: این زنان میراث‌دار فرهنگ اسلامی ناب محمدی هستند و الگوی خود را حضرت زینب(س) می‌دانند.

درویشی با بیان اینکه زنان ایرانی از فساد و فرهنگ ابتذال بیزار هستند، اضافه کرد: این اندک زنان فریب‌خورده جایگاهی در فرهنگ اسلامی ایران ندارند، چراکه بانوان ایرانی دارای بصیرت، طرفدار انقلاب اسلامی و ادامه‌دهنده راه شهید سلیمانی‌ها هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان ادامه داد: زنان ایرانی در این تجمع اعلام می‌کنند که میراث‌دار اسلام و پرچمدار عفت فاطمی هستند و حجاب خود را میرث حضرت فاطمه‌زهرا(س) می‌دانند و پیام قیام سراسری زنان مجاهد و انقلابی به سرسپردگان غربی، اعلام انزجار و خروش زینبی زنان با عفت ایران و لرزه انداختن بر پیکر منحوس استعمار و استبداد است.

انتهای پیام
captcha