نویسنده لرستانی حوزه دفاع مقدس تجلیل شد
کد خبر: 4070687
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶
در برنامه از تبار قلم؛

نویسنده لرستانی حوزه دفاع مقدس تجلیل شد

در دومین ویژه‌برنامه تجلیل از نویسندگان بومی، از بنیاد سعادتی، نویسنده لرستانی حوزه دفاع مقدس قدردانی شد .

بنیاد سعادتی، نویسنده دفاع مقدسبه گزارش ایکنا از لرستان، دومین ویژه‌برنامه «از تبار قلم» در استان لرستان امروز، ۲۲ تیر با هدف تجلیل از بنیاد سعادتی، نویسنده متعهد حوزه دفاع مقدس و با حضور مسئولان و چهره‌های فرهنگی برگزار شد.

فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان در این مراسم با بیان اهیمت قلم و نوشتن در دین مبین اسلام، گفت: سوگند خداوند در قرآن کریم به قلم، بیانگر قداست و اهمیت قلم و والایی جایگاه صاحبان قلم است.

وی آرامش امروز میهن اسلامی  و اقتدار آن در مجامع بین‌المللی را مدیون خون پاک شهدای گرانقدر دانست و افزود: می‌توان با نوشتن و ثبت خاطرات دوران دفاع مقدس، ارزش‌های آن دوره را به عنوان درسی ماندگار به نسل آینده انتقال داد.

منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نیز با بیان اهمیت قلم، گفت: اهالی قلم فاضل‌ترین اندیشمندان و فرهیختگان هستند.

در ادامه مراسم از  بنیاد سعادتی نویسنده لرستانی حوزه دفاع مقدس که تاکنون آثاری از جمله حدیث عشق، وصیت‌نامه شهدا، راویان اشک، اذان صبح در شاخ شمیران، ایثار در اسارت، تسخیر قلب‌ها(یاد نامه شهدای انقلاب اسلامی استان لرستان) و واقعیت‌هایی از جنگ به روایت حماسه‌سازان را به رشته تحریر درآورده است، تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha