کلنگ‌زنی احداث مدرسه عشایری خیرساز در کهنوج
کد خبر: 4064670
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴

کلنگ‌زنی احداث مدرسه عشایری خیرساز در کهنوج

آیین کلنگ‌زنی احداث مدرسه عشایری ۳ کلاسه خیرساز موسسه خیریه مهر گیتی در روستای شهیدان جرجندی از توابع شهرستان کهنوج با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و زیربنای ۱۹۶ متر مربع به زمین زده شد.

کلنگ‌زنی احداث مدرسه عشایری خیرساز در کهنوج

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش، کلنگ احداث مدرسه عشایری ۳ کلاسه خیرساز موسسه خیریه مهر گیتی در روستای شهیدان جرجندی از توابع شهرستان کهنوج با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و زیربنای ۱۹۶ متر مربع با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان کرمان و جمعی از مسئولان و خیران به زمین زده شد.

رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ‌زنی این مدرسه با بیان اینکه خیران مدرسه‌ساز با مدرسه‌سازی، هنرمندانه در امر آگاهی بخشی مشارکت می‌کنند لذا هنرمند هستند، از ایجاد نهضت مدرسه سازی در استان کرمان توسط خیران خبر داد.

وی با بیان اینکه مشارکت خیران در امر مدرسه‌سازی در استان کرمان بی‌نظیر است و خوشبختانه به همت خیران عملیات اجرایی ۲۷ مدرسه در پنج ماه اخیر در استان آغاز شده است، افزود: آموزش و پرورش امروز پشتیبان دارد و خوشبختانه تعامل و همکاری بسیار خوبی بین مردم، مسئولان و نمایندگان مجلس با آموزش و پرورش ایجاد شده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با اشاره به پایین بودن میانگین سرانه فضای آموزشی استان نسبت به میانگین کشوری خاطر نشان کرد: براساس مصوبه شورای آموزش و پرورش استان کرمان که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد میانگین سرانه فضای آموزشی طی سه سال آینده به میانگین کشوری می‌رسد.

‌رضایی با بیان اینکه احترام به خیران مدرسه‌ساز راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان است، بیان کرد: به ادارات آموزش و پرورش استان تاکید کرده‌ایم که تغییر نام و کاربری مدارس خیرساز تخلف محسوب می‌شود و بدون هماهنگی خیر هیچ فضایی آموزشی خیرساز آغاز نشود و یا به بهره‌برداری نرسد.

انتهای پیام
captcha