کوتاهی مدیران در مقابله با روزه‌خواری پذیرفتنی نیست
کد خبر: 4049535
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۳:۳۵

کوتاهی مدیران در مقابله با روزه‌خواری پذیرفتنی نیست

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: متأسفانه بی‌توجهی به احکام دینی و الهی در حال افزایش است و عدم عمل به تکالیف مسئولان در این حوزه و غفلت مدیران نیز باعث بروز و ظهور بیشتر این مفاسد و بی‌توجهی شده است لذا کوتاهی مدیران در مقابله با روزه‌خواری اصلاً پذیرفتنی نیست.

مقابله با روزه‌خواری

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از دادگستری کل استان قزوین، علی شعبانی، رئیس کل دادگستری استان، در نشست کمیته جرائم خاص استان قزوین که روز گذشته، 25 فروردین با محوریت پیشگیری و مقابله با هنجارشکنی و روزه‌خواری در ملأ عام در سالن جلسات دادگستری کل استان برگزار شد، اظهار کرد: متأسفانه بی توجهی به احکام دینی و الهی در حال افزایش است.

وی افزود: عدم عمل به تکالیف مسئولین در این حوزه و غفلت مدیران نیز باعث بروز و ظهور بیشتر این مفاسد و بی‌توجهی شده است.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: تظاهر به روزه‌خواری در ملأعام ناشی از بی‌تفاوتی و عمد است و نشان‌دهند عدم تأثیرگذاری اقدامات فرهنگی ما در سطح جامعه است.

وی با بیان اینکه کوتاهی در انجام وظایف توسط مدیران توجیهی نداشته و پذیرفتنی نیست، گفت: کوتاهی مدیران در مقابله با روزه‌خواری اصلاً پذیرفتنی نیست.

شعبانی اظهار کرد: ارزش‌های جامعه خط قرمز است و اجازه نمی‌دهیم برخی‌ها با روزه‌خواری علنی قبح این ارزش را در جامعه بشکنند لذا با مدیرانی که در حوزه مبارزه با روزه خواری به صورت عامدانه ترک فعل دارند به صورت قاطع برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین در پایان یادآور شد: مردم از ما مدیران برای مقابله با پدیده روزه‌خواری در ملأ عام شاکی هستند و باید نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشیم. در هیچ جای دنیا و در هیچ کشوری اجازه هنجارشکنی نسبت به مقرراتشان را نمی‌دهند و باید دستگاه‌ها در این حوزه احساس تکلیف کنند.

انتهای پیام
captcha