نحوه فعالیت واحدهای پذیرایی البرز در ماه رمضان
کد خبر: 4046980
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴

نحوه فعالیت واحدهای پذیرایی البرز در ماه رمضان

فرمانده انتظامی البرز با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان در خصوص نحوه فعالیت واحدهای پذیرایی در این استان، گفت: این واحدها یک ساعت قبل از افطار تا زمان اذان صبح مجاز به فعالیت و ارائه خدمات پذیرایی به شهروندان هستند.

 فعالیت واحدهای پذیرایی در ماه رمضان

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، گفت: پلیس در جهت رعایت حال مردم و کسبه و برای اینکه بیشتر بتوانند از فیوضات این ماه پربرکت استفاده کنند تسهیلات ویژه‌ای را در نظر گرفته است.

وی با تأکید بر رعایت حرمت این ماه مبارک چه در طول روز و چه بعد از افطار از سوی شهروندان، افزود: نیروی انتظامی به همراه اتحادیه‌های صنفی و اتاق بازرگانی تصمیم گرفته‌اند اجازه دهند تا واحدهای پذیرایی از اول زمان افطار یعنی زمان پس از اذان مغرب تا قبل از اذان صبح فعالیت داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان البرز بیان کرد: در طول روز به‌واسطه رعایت حال شهروندانی که ممکن است عذر شرعی داشته باشند و یا مسافر هستند و نیاز به غذا خوردن دارند برخی از واحدهای صنفی با حرمت این ماه یعنی ارائه غذای سرد و صرفا بیرون‌بر می‌توانند به این‌گونه افراد خدمات ارائه دهند.

محمدیان تصریح کرد: لیست این‌گونه واحدها در اختیار پلیس قرار دارد که عمدتا در حاشیه شهر و ترمینال‌های مسافربری حضور دارند و پلیس در خصوص تأمین امنیت این مراکز تمهیدات ویژه‌ای را در نظر گرفته است تا مردم با خاطر آسوده از این ساعات و لحظات استفاده کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: تنها درخواست ما از مردم خوب استان این است که رعایت حرمت این ماه را داشته باشند و خط قرمزهایی که اعلام شده را مد نظر قرار داده تا بتوانیم با کمک یکدیگر هم امنیت قابل قبولی داشته باشیم و هم وضعیت ظاهری شهرمان هم متناسب با ماه مبارک رمضان باشد.

انتهای پیام
captcha