ثبت ۱۰۰ جلسه قرآن خانگی جدید در لرستان
کد خبر: 4046949
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳

ثبت ۱۰۰ جلسه قرآن خانگی جدید در لرستان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از ثبت ۱۰۰ جلسه قرآن خانگی جدید در این استان خبر داد و گفت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای ایجاد نهضت قرآنی است.

حجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستانحجت‌الاسلام صادق جعفرپور، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به راه‌اندازی نهضت قرآنی در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: در این راستا ۱۰۰ جلسه خانگی قرآن جدید در سطح استان لرستان ثبت شده است.

وی با اشاره به ساماندهی و شناسنامه‌دار شدن جلسات خانگی قرآن در استان لرستان، گفت: این برنامه‌ها به همت هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی استان لرستان و در راستای اجرای طرح نورالثقلین انجام می‌شود.

جعفرپور با اشاره به حمایت‌های جلسات قرآن خانگی قرآن، اضافه کرد: اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان علاوه بر ساماندهی و ثبت جلسات قرآن خانگی آمادگی تأمین مربیان، قاریان، مدرسان و برگزاری دوره‌های آموزشی برای این جلسات را دارد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به برگزاری جلسه جزء‌خوانی در سطح شهرستان‌های استان، گفت: یک برنامه جزء‌خوانی محوری با محوریت مساجد جامع هر شهرستان با همکاری ائمه جمعه و ادارات تبلیغات اسلامی در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جلسات قرآن در سطح مساجد استان لرستان توسط ائمه جماعت مساجد، بیان کرد: برنامه جزءخوانی قرآن کریم هر روز از ساعت ۱۶ در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه خرم‌آباد برگزار و از طریق شبکه استانی پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha