لرستان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری زیارتی را دارد
کد خبر: 4041428
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴

لرستان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری زیارتی را دارد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به مناظر زیبا و منابع طبیعی منحصر به‌فرد در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه این استان، گفت: لرستان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری زیارتی در کشور را دارد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد طباطبایی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان امروز، 17 اسفند در دیدار با امین سلاحورزیان، رئیس جهاددانشگاهی واحد لرستان با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی برنامه‌ها و فعالیت‌های اوقاف و امور خیریه، اظهار  کرد: فعالیت‌های گسترده اوقاف و امور خیریه به‌ویژه در حوزه قرآن، تربیت حافظان و برنامه‌های متنوع بقاع متبرکه باید به شکلی ساختارمند و منسجم اطلاع‌رسانی شود که در این راستا می‌توان از ظرفیت رسانه‌های جهاد‌دانشگاهی لرستان استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه چاپ کتب با موضوع اوقاف و امور خیریه توسط چاپ و نشر «اسوه» که متعلق به اوقاف و امور خیریه است، انجام می‌شود، اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی جهاددانشگاهی لرستان می‌توان کارهای مشترک زیادی انجام داد.

طباطبایی با بیان اینکه بزرگترین دشمن بشریت جهل است و جهل در مقابل عقل است، ادامه داد: می‌توان از ظرفیت جهاددانشگاهی برای فرهنگ‌سازی، توسعه و ترویج فرهنگ وقف بهره‌برداری کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به اینکه لرستان قابلیت تبدیل شدن به قطب گردشگری زیارتی در کشور را دارد، گفت: وجود مناظر زیبا و منابع طبیعی منحصر به فرد در جوار امامزادگان و بقاع متبرکه می‌تواند لرستان را به مقصد گردشگری مذهبی تبدیل کند.

انتهای پیام
captcha