فعال‌سازی ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه در حوزه قرآن کریم
کد خبر: 4037669
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۴
در دیدار حامد شاکرنژاد با رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف مطرح شد؛

فعال‌سازی ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه در حوزه قرآن کریم

در نشستی که با حضور رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، حامد شاکرنژاد، مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه، رئیس سابق مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف برگزار شد، در خصوص فعال‌سازی ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه در حوزه قرآن کریم مباحثی مطرح شد.

دیدار «حامد شاکرنژاد» با رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف

به گزارش ایکنا، حامد شاکرنژاد قاری بین‌المللی کشورمان که چند روز قبل در گفت‌وگویی به مسابقات قرآن و نقش آن بر روحیه قاریان پرداخته بود، بعدازظهر امروز اول اسفندماه در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه که متولی برگزاری مسابقات رسمی کشورمان است حضور یافت.

در این بازدید علاوه بر این قاری بین‌المللی رضا معممی‌مقدم، مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه و مهدی قره‌شیخلو، رئیس سابق مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف نیز حضور داشت. در این جلسه در خصوص فعال‌سازی ظرفیت امامزادگان و بقاع متبرکه در حوزه قرآن کریم مباحثی مطرح شد.

همچنین حامد شاکرنژاد نیز ایده‌ها و طرح‌هایی در این زمینه مطرح کرد و قرار شد این ایده‌ها در قالب یک سری فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی از ماه مبارک رمضان اجرایی شود.

در این دیدار مباحثی هم در مورد مسابقات قرآنی از سوی حامد شاکرنژاد مطرح و مقرر شد این ایده‌ها در جلسات کارشناسی مورد بررسی قرار بگیرد تا در صورتی که امکان عملیاتی و اجرایی شدن داشته باشند، برای سال آینده در دستور کار قرار بگیرد.

بر اساس این گزارش در پایان این دیدار حمید مجیدی‌مهر،‌ رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، آمادگی این مرکز برای دریافت ایده‌ها، طرح‌ها و نقدهای احتمالی در حوزه مسابقات را از سوی گروه‌های مختلف و مخاطبان مسابقات قرآن اعلام کرد.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مقنیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۱۱:۵۹
0
0
باسلام
اعلام آمادگی همکاری و ارائه ایده09126145891
captcha