جایگاه شهدا در برنامه‌ریزی و مدیریت کارها حفظ شود
کد خبر: 4035305
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹
حجت‌الاسلام نورس:

جایگاه شهدا در برنامه‌ریزی و مدیریت کارها حفظ شود

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان کرمان بیان کرد: شهدا حقی بر گردن ما دارند و ما باید به گونه‌ای جهادگونه در کارها مدیریت و برنامه‌ریزی کنیم تا شان و جایگاه شهدا حفظ شود.

حجت الاسلام موسی نورس رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی عقیدتی سیاسی استان، حجت‌الاسلام موسی نورس، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی کرمان امروز ۲۰ بهمن با حضور در شهرستان بم به همراه فرمانده و جمعی از کارکنان انتظامی این شهرستان با خانواده شهید احسان شیرخانی دیدار و از آنان دلجویی کرد.

وی با قدر‌دانی از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های آن‌ها گفت: شهدا حقی بر گردن ما دارند و ما باید به گونه‌ای جهادگونه در کارها مدیریت و برنامه‌ریزی کنیم تا شان و جایگاه شهدا حفظ شود.

حجت‌الاسلام نورس با بیان اینکه امنیت امروز ایران اسلامی را مرهون رشادت شهدا و جانبازان عرصه نظم و امنیت هستیم، خطاب به خانواده شهید شیرخانی گفت: شما مفاخر انقلاب هستید و ما هر چه داریم از برکت شهدا و ایثارگران هست.

شهید احسان شیرخانی از کارکنان یگان تکاوری 114 امام رضا(ع) شهرستان بم بود که در 25 آبان ماه سال جاری در دشت سمسور ریگان طی درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

انتهای پیام
captcha