بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی رنگ و بوی مردمی داشته باشد
کد خبر: 4023007
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

بزرگداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی رنگ و بوی مردمی داشته باشد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی نباید حکومتی شده و باید توسط مردم اداره شود؛ ضرورت دارد این آیین  رنگ و بوی مردمی به خود بگیرد.

جلسه هماهنگی گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم در ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سرهنگ تقی نجمی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، دوم دی‌ماه در جلسه هماهنگی گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ارومیه، اظهار کرد: این جلسه با هدف هماهنگی مسئولان در خصوص اجرای مراسم فاخر در سالروز شهادت سردار دلها و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، راه‌های گسترش آن و بحث و تبادل نظر، برگزار شد.‌

وی افزود: جایگاه ارزشمند سردار سلیمانی در قلوب مردم جاودانه بوده و هرگونه فعالیت فرهنگی و هنری که بتواند مکتب این شهید بزرگوار را انتشار دهد و ارزش‌های والای آن را به سمع و نظر دوستداران و علاقه‌مندان این اسوه مقاومت برساند بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. 

سرهنگ مجتبی حاجی‌زاده، معاون فرهنگی سپاه شهدا نیز در این جلسه تصریح کرد: ویژه‌برنامه فرهنگی و هنری مختلفی برای این مراسم تدارک دیده شده که شامل حوزه‌های فضای مجازی صدا و سیما استان، و همچنین همایش‌های مختلف با حضور مردم و هنرمندان خواهد بود. فراخوان آثار مختلف هنری از جمله داستان، شعر، موسیقی، فیلم، عکس، موشن گرافیک نیز اعلام خواهد شد.

حجت‌الاسلام منصور امامی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی نیز در این جلسه گفت: برگزاری مراسم بزرگداشت سالروز شهادت حاج قاسم نباید حکومتی شده و باید توسط مردم اداره شود و ضرورت دارد این آیین  رنگ و بوی مردمی به خود بگیرد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری دغدغه جمعیت را مطرح فرموده‌اند، این فرصت بهترین فضا برای تبلیغ افزایش جمعیت و جلوگیری از کهنسالی جامعه بوده و موضوعی که بارها مورد تأکید ایشان قرار گرفته و این موضوع در صورت ادامه داشتن باعث فاجعه اقتصادی می‌شود و بصیرت سلیمانی می‌تواند چنین رویکردی داشته باشد.

انتهای پیام
captcha