اصفهان؛ میزبان کاروان هنری روایت حبیب
کد خبر: 4018581
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

اصفهان؛ میزبان کاروان هنری روایت حبیب

کاروان هنری روایت حبیب در دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، سه‌شنبه، 16 آذرماه جاری در اصفهان به اجرای برنامه می‌پردازد.

کاروان هنری روایت حبیب

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان اصفهان، کاروان هنری روایت حبیب در دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، در ۱۰ استان کشور به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری می‌پردازد.

این رویداد فرهنگی و هنری که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و با همکاری بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) برگزار می‌شود، از ۱۱ آذرماه جاری به مدت یک ماه در ۱۰ استان مختلف اجرا خواهد شد.

طی این رویداد فرهنگی، برنامه‌های متنوعی چون شب خاطره، شعرخوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده‌خوانی، حماسه‌خوانی، رونمایی کتاب و برپایی نمایشگاه عکس و آثار تجسمی برگزار خواهد شد.

یکی از ویژه‌برنامه‌هایی که در اصفهان برگزار می‌شود، شب خاطره «روایت حبیب» است که در ساعت 18 روز سه‌شنبه، 16 آذرماه جاری در تالار کوثر واقع در خیابان حکیم نظامی و مجموعه ورزشی 22 بهمن برگزار خواهد شد.

یادآور می‌شود، کرمان، اصفهان، زنجان، کردستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی، استان‌های میزبان کاروان هنری روایت حبیب خواهند بود و اختتامیه این برنامه در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha