مجمع مطالبه‌گران بازار در عزل و نصب‌های مدیران استانی ورود پیدا کنند
کد خبر: 4009893
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

مجمع مطالبه‌گران بازار در عزل و نصب‌های مدیران استانی ورود پیدا کنند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، گفت: مجمع مطالبه‌گری بازار بایستی در عزل و نصب‌های مدیریتی استان ورود کنند و در انتخاب مدیران شایسته به مسئولان استانی مشاوره‌های لازم را ارائه کنند.

آیت الله سیدحسن عاملی امام جمعه اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، امام جمعه اردبیل، دهم آبان‌ماه، در مجمع مطالبه‌گران اصناف و بازاریان اردبیل، اظهار کرد: نیاز است تا با فراگیر کردن فعالیت‌های مطالبه‌گران بازار در استان شاهد تحقق اهداف مورد نظر در راستای خدمت مناسب به مردم باشیم.

وی بیان کرد: در دوران کرونایی نیز شاهد اقدامات خوبی از سوی بازاریان بودیم که اگر این برنامه‌ها به صورت موثر و هدفمند باشد شاهد رفع بسیاری از معضلات شهر خواهیم بود، چرا که امکان کنترل قیمت‌ها و کاهش تورم بدون مشارکت بازار میسر نمی‌شود و نیازمند تصمیمات اساسی در این زمینه هستیم.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: انتظار می‌رود با بالاتر رفتن دید  مجمع مطالبه گران بازار با هدف بررسی راهکارهای کاهش تورم شاهد رفع مشکلات در حوزه اقتصادی باشیم که در این زمینه نظارت مردمی حرف نخست را می‌زند.

عاملی تصریح کرد: یکی از مشکلات دیگری که کماکان مشاهده می‌شود، لغو بسیاری از پروازها بوده که همراه با نقص در زیرساخت‌های فرودگاه اردبیل خسارت زیادی به استان وارد کرده که در این زمینه مجمع مطالبه‌گران بایستی با ورود به حل این مشکلات ورود جدی و موثر داشته باشند.

وی بیان کرد: مجمع مطالبه‌گری اصناف و بازاریان بایستی در عزل و نصب‌های مدیریتی استان ورود کنند و در انتخاب مدیران شایسته به مسئولان استانی مشاوره‌های لازم را ارائه کنند.

انتهای پیام
captcha