برگزاری پویش «کتابخوان رضوی» در نمایشگاه توانمندی‌های لرستان
کد خبر: 4009517
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

برگزاری پویش «کتابخوان رضوی» در نمایشگاه توانمندی‌های لرستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان از ارائه خدماتی ازجمله پیشخوان جشنواره کتابخوانی رضوی، پاتوق کتاب، معرفی کتاب کودک و نوجوان، مسابقه نقاشی، قصه‌گویی و پویش کتابخوان رضوی را از برنامه‎های غرفه اداره‎کل کتابخانه‌های عمومی لرستان در نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط لرستان برشمرد.

پویش «کتابخوان رضوی» در نمایشگاه توانمندی‌های لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان امروز، نهم آبان در جمع خبرنگاران از شرکت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان در دومین نمایشگاه توانمندی‌های استان لرستان که از شنبه، هشتم آبان در محل نمایشگاه‌های دائمی خرم‎آباد برپا شده است، خبر داد و گفت: کتابخانه‌های عمومی به‌عنوان تنها دستگاه فرهنگی شرکت‌کننده در نمایشگاه، مسئولیت برگزاری برنامه‎های فرهنگی و اجتماعی را در نمایشگاه بر عهده دارد.

وی افزود: در غرفه اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان خدماتی ازجمله پیشخوان جشنواره کتابخوانی رضوی، پاتوق کتاب و بخش ویژه کودک و نوجوان به بازدید‌کنندگان ارائه می‌شود.

طهماسبی معرفی کتاب کودک و نوجوان، مسابقه نقاشی، قصه‌گویی و پویش کتابخوان رضوی را از مهمترین برنامه‎های بخش کودک و نوجوان غرفه اداره‎کل کتابخانه‌های عمومی برشمرد.

لازم به ذکر است، دومین نمایشگاه توانمندی‌های صنایع کوچک و متوسط لرستان روز شنبه، هشتم آبان با حضور علی رسولیان، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی لرستان افتتاح و تا چهاردهم آبان‌ماه برای بازدید دایر است.

انتهای پیام
captcha