درخشش هلال‌احمر لرستان در مسابقه ملی «پوپک قصه‌گو»
کد خبر: 4008349
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷

درخشش هلال‌احمر لرستان در مسابقه ملی «پوپک قصه‌گو»

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان از کسب دو رتبه برتر از سوی اعضای کانون غنچه‌های هلال‌احمر این استان در دومین مسابقه ملی «پوپک قصه‌گو» خبر داد.

صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر لرستان، صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان، سه‎شنبه، چهارم آبان‌ماه، گفت: دومین دوره جشنواره ملی «پوپک قصه‌گو» با هدف ایجاد انگیزه و ترغیب کودکان به فرهنگ کتابخوانی برگزار شد.

وی افزود: ترویج فرهنگ صلح، دوستی و مهرورزی، ایجاد تعامل هرچه بیشتر بین کودکان و بزرگ‌ترها به‌ویژه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و همچنین گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی با محوریت حفاظت محیط زیست و بهداشت از دیگر اهداف این جشنواره بود.

رضایی با بیان اینکه این جشنواره در دو محور محیط‌زیست و بهداشت ویژه کودکان چهار تا هفت سال برگزار شد، اضافه کرد: در این دوره از جشنواره دو نفر از اعضای کانون غنچه‌های هلال‌احمر شهرستان‌های خرم‌آباد و دلفان به نام‌های تکتم لطیفی‌کیا و حنانه‌سادات موسوی‌نیا موفق به کسب رتبه عالی کشوری شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به‌عمل آمده به‌زودی از سوی سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر و حوزه  معاونت جوانان جمعیت هلال‌احمر استان از این افراد تجلیل به‌عمل خواهد آمد.

انتهای پیام
captcha