مرزبانان مجاهد برای برقراری امنیت با اقتدار ایستاده‌اند
کد خبر: 3996963
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴

مرزبانان مجاهد برای برقراری امنیت با اقتدار ایستاده‌اند

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مرزبانان مجاهد در همه شرایط در برقراری امنیت مطلوب در مرزها با اقتدار ایستاده‌اند و برای حفظ امنیت، آرامش هموطنان و مرزنشینان همه تلاش و توان خود را به کار بسته‌اند.

ارسالی| مرزبانان مجاهد برای برقراری امنیت با اقتدار ایستاده‌اندبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سرتیپ دوم عباس عظیمی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در فرماندهی هنگ مرزی ماکو با سرهنگ شیرزاد حاجی‌زاده در تاریخ 21 شهریور دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در این دیدار، اظهار کرد: امنیت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون مجاهدت، ایثارگری و تجارب دوران دفاع مقدس است که میراث امام خمینی(ره)، شهدا و هم چنین هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) و فداکاری فرزندان انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

عباس عظیمی با اشاره به اقدامات دشمنان در جهت خدشه وارد کردن به امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران افزود: فرزندان رشید و قهرمان ایران، همواره هوشیار و بیدار در راه پاسداری و حراست از مرزهای کشور و مبارزه با عناصر مسلح ضدانقلاب شجاعانه ایستادگی کرده و شهادت را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جهاد و رزم کارکنان مرزبانی در نقاط مختلف کشور، ستودنی است، ادامه داد: مرزبانان مجاهد در همه شرایط در برقراری امنیت مطلوب در مرزها با اقتدار ایستاده‌اند و برای حفظ امنیت، آرامش هموطنان و مرزنشینان تمام تلاش و توان خود را به کار بسته‌اند.

فرمانده هنگ مرزی ماکو نیز در این جلسه مرزهای استان آذربایجان غربی را از امن‌ترین مناطق کشور بیان کرد و گفت: این مرز ۲۲۶ کیلومتری، امن است و مردم به خوبی این را حس می‌کنند.

سرهنگ شیرزاد حاجی‌زاده با اشاره به ماموریت حساس نیروهای مرزبانی در حفظ و حراست از مرزهای کشور تصریح کرد: کار مقدس نیروهای مرزبانی ادامه راه شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و مدافعان امنیت است و جانبازان مرزبانی اسناد زنده و گویای ایثار و ازجان گذشتگی نیروهای جهادگر و مخلص مرزبانی هستند.

وی به آمادگی مرزبانان و نیروهای مسلح جان برکف استان جهت دفاع از مرزهای کشور و استان اشاره و تصریح کرد: مرزهای استان امن است و مردم هم به خوبی این را حس می‌کنند.

فرمانده هنگ مرزی ماکو اظهار کرد: با روحیه انقلابی که در مرزبانان و همه نیروهای مسلح استان وجود دارد در طول ۲۲۶ کیلومتر مرز در منطقه و با همکاری ۶۳ روستای مرزی منطقه ماکو، امنیت کامل حاکم است و از امن ترین مناطق کشور است.

 

انتهای پیام
captcha