توجه به مفاهیم قرآن؛ وجه‌تمایز چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن
کد خبر: 3996419
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶

توجه به مفاهیم قرآن؛ وجه‌تمایز چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن

یکی از شرکت‌کنندگان چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم توجه به مفاهیم قرآن را وجه‌تمایز این دوره از مسابقات قرآن کریم دانست.

حجت‌الاسلام محمدحسین نصر، شرکت‌کننده رشته حفظ 20 جزء قرآن کریم در چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم در خصوص این دوره از مسابقات در گفت‌وگو با ایکنا از قم، گفت: بیش از 20 سال است که در مسابقات قرآن شرکت می‌کنم و امسال می‌توان گفت مسابقات در سطح عالی برگزار شد.

وی با اشاره به جزئیات این دوره از مسابقات گفت: امسال بیان سؤالاتی از مفاهیم و معانی قرآن کریم کمک زیادی به توجه به مفهوم قرآن و آیات می‌کند.

این شرکت‌کننده چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم استان قم ضمن ابراز خرسندی از شرکت در این دوره از مسابقات تصریح کرد: با توجه به علاقه وافری که به قرآن دارم هر سال در مسابقات شرکت می‌کنم، چون کسی که قرآن را حفظ می‌کند باید همیشه مرور کند و این مسابقات هم بستری برای مرور قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه حفظ قرآن آرامش خاصی در زندگی انسان برقرار می‌کند اظهار کرد: قرآن ذکر است و خداوند فرموده‌اند که با ذکر دل‌هایتان آرامش پیدا می‌کند و همین موجب شده است طی سال‌هایی که انس با قرآن دارم آرامش خاصی در زندگی‌ام برقرار باشد.

انتهای پیام
captcha