موفقیت دولت سیزدهم در گرو عمل به منویات رهبری است
کد خبر: 3991939
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴

موفقیت دولت سیزدهم در گرو عمل به منویات رهبری است

امام‌جمعه خرمدره گفت: تنها راه موفقیت دولت سیزدهم، صرفاً توجه به شاخص‌های اعلامی از سوی رهبری است و امیدواریم هم دولت و هم مردم این شاخصه‌ها را مدنظر قرار دهند.

موفقیت دولت سیزدهم در گرو عمل به منویات رهبری استبه گزارش ایکنا از زنجان، حجت‌الاسلام حسین‌علی زاهدی‌پور، امام‌جمعه خرمدره، ظهر امروز، 29 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه خرمدره به برگزاری پرشور عزاداری دهه اول محرم با رعایت حداکثری ضوابط بهداشتی اشاره و اظهار کرد: برگزاری مراسم عزاداری ثابت کرد که هیچ‌گونه تقابلی بین برگزاری مناسک و مراسم دینی به عنوان یک ضرورت غیرقابل تعطیل و رعایت ضوابط بهداشتی وجود ندارد.

وی با اشاره به تعطیلی‌های کشور با تصویب ستاد کرونا ابراز کرد: تعطیلی اواخر مرداد همانند تعطیلی اوایل مرداد و افزایش‌ مسافرت‌ها به دلیل تعطیلی، آمار ابتلا و فوتی را افزایش خواهد داد. همچنین طبق فرموده رهبر معظم انقلاب واردات واکسن به هیچ‌وجه ممنوع نبوده و بلکه واکسن آمریکایی به دلیل سوابق ننگین آمریکا، چه به لحاظ امنیت بیولوژیکی و چه به لحاظ عهدشکنی در معاملات در معرض بدبینی قرار دارد.

خطیب نماز جمعه خرمدره با اشاره به رفع موانع واردات واکسن کرونا از سوی دشمن بعد از تولید واکسن بومی بیان کرد: این اقدام نوعی جنگ سیاسی به بهانه بهداشت و سلامتی انسان‌هاست. دشمنان ملت ایران به ویژه آمریکا از تولید واکسن کرونا در ایران عصبانی بوده و با سیاسی‌کاری‌های اخیر تلاش در زیر سؤال بردن این افتخار ملی هستند. حربه تحریمی دشمن در بازار واکسن نشان داد که خنثی‌سازی تحریم‌ها به ویژه در حوزه بهداشت و درمان لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه برخی ساده لوحان فکر می‌کنند که با واردات ۱۵۰ میلیون دوزی واکسن کرونا، دیگر نیاز به واکسن کرونا و تولید آن نداریم، ادامه داد: این در حالی است که قطعاً ویروس کرونا مانند ویروس آنفلوانزا، سال‌های سال خواهد ماند.

زاهدی‌پور با اشاره به تشکیل دولت سیزدهم گفت: طبق فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامى، دولتى با ویژگى «مومن بودن» و «جوان و با نشاط بودن» و «کار بلد بودن»، سه شاخصه اصلى دولت سیزدهم باید باشد تا براى «دردهاى مزمن جامعه» راه علاج بجوید.

امام‌جمعه خرمدره با اشاره به تنها راه موفقیت دولت سیزدهم و علاج دردهای مردم اظهار کرد: تنها راه موفقیت دولت سیزدهم، صرفاً توجه به شاخصه‌های اعلامی از سوی رهبری است و امیدواریم هم دولت و هم مردم این شاخصه‌ها را در تشکیل دولت مدّ نظر قرار دهند.

وی در ادامه با اشاره به اتفاقات کشور افغانستان و روی کار آمدن طالبان در این کشور گفت: مقایسه وضعیت افغانستان با سوریه و عراق و امثال آن توسط برخی سیاسیون نشان از عدم درک سیاسی درست آن‌ها بوده و در عین حال هدف برخی‌ها از مقایسه افغانستان با سوریه و عراق، زیر سؤال بردن محور مقاومت و دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) است.

انتهای پیام
captcha