ناسازگاری زندگی لاکچری برخی مسئولان با فرهنگ غدیری
کد خبر: 3983663
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴

ناسازگاری زندگی لاکچری برخی مسئولان با فرهنگ غدیری

نماینده ولی فقیه در مازندارن با بیان اینکه زندگی لاکچری فرزند برخی مسئولان با ادبیات غدیری بودن سازگاری ندارد، اظهار کرد: اینکه یک مسئول بخواهد شاهانه زندگی کند در حقیقت موازین عزت یک حکومت اسلامی را نادیده گرفته است.

ناسازگاری زندگی لاکچری مسئولان با فرهنگ غدیریبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندارن، امروز ۲۱ تیرماه در نشست دهه غدیر که از سوی ستاد دهه غدیر در مصلای ساری برگزار شد، گفت: غدیر پیام انسجام و وحدت دارد و ما در برابر غدیر وظایفی داریم که اولین و مهمترین موضوع این است واقعیت تاریخی غدیر را حفظ کنیم تا غدیر به بوته فراموشی نرود و روایتگری صحیح از غدیر داشته باشیم.

وی افزود: وهابیت متعصب در صدد دستکاری منابع است و در چاپ‌های جدید تلاش می‌کنند برخی از مدایح و مناقب شیعیان را حذف کنند.

لائینی با بیان اینکه امروز باید واقعیت تاریخی غدیر را حفظ و در مقابل شبهات دفاع کنیم، تصریح کرد: باید احکام خدا در نظام جمهوری اسلامی پیاده شود و حکمران باید زی امام علی (ع) را داشته باشد.

وی افزود: متاسفانه بعد از نبی مکرم اسلام، امامت، غصب و تبدیل به ملک و خلافت شد و اشرافیت و سلطنت بروز کرد.

نماینده، ولی فقیه در مازندارن با اشاره به اینکه با بیان اینکه زندگی لاکچری فرزند فلان مسئول با ادبیات غدیری بودن سازگاری ندارد، اظهار کرد: اینکه یک مسئول بخواهد شاهانه زندگی کند و خود را در مسابقه تکاثر، تمول و ساخت و پاخت با دشمن قرار دهددر حقیقت موازین عزت یک حکومت اسلامی را نادیده گرفته است و این رویه خلاف تفکر غدیری است که در آن خداخواهی و بی‌رغبتی به دنیا ارزش است.

وی افزود: علی رغم بی‌تدبیری برخی مسئولان شاهد بودیم که مردم با تحمل همه مشکلات در مازندران ۶۱ درصد و در کل کشور حدود ۵۰ درصد در انتخابات حماسه آفریدند و انتخاب عالی هم داشتند.

لائینی با تاکید بر اینکه همه مدیران امروز در این نظام، صفحاتی از کتاب الغدیری را با عملکردشان می‌نویسند، تصریح کرد: کتاب الغدیر یک نوشته تئوری است، ولی دوست و دشمن برای قضاوت ما بیش از آنکه به کتاب الغدیر از لحاظ تئوری و علمی نگاه کنند، به عملکرد حکومت جمهوری اسلامی نگاه می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید مطالبه‌گر و غدیری باشیم، افزود: هیچ خطری برای معرفی غدیر بدتر از این نیست که به وسیله یک عده قلیل، نظام غدیری جمهوری اسلامی ایران، کشوری ناکارآمد معرفی شود.

لائینی با بیان اینکه برخی با بی‌تدبیری‌هایشان بر مشکلات مملکت می‌افزایند، افزود: سه تا پنج درصد با زندگی اشرافی، رانت، مافیا، ثروت‌های حرام و تسهیلات معوق و فراری از مالیات، آبروی جامعه اسلامی را می‌برند که نباید اجازه بدهیم این اتفاق بیفتد.

انتهای پیام
captcha