آغاز یازدهمین جشنواره کتابخوانی «رضوی» در لرستان / یکم آبان؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره
کد خبر: 3979732
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان خبر داد:

آغاز یازدهمین جشنواره کتابخوانی «رضوی» در لرستان / یکم آبان؛ آخرین مهلت شرکت در جشنواره

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان از آغاز یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی «رضوی» در استان خبر داد و گفت: مهلت شرکت در این جشنواره کتابخوانی تا یکم آبان‌ماه امسال اعلام شده است.

آغاز یازدهمین جشنواره کتابخوانی «رضوی» در لرستان / یکم آبان؛ مهلت شرکت در جشنوارهبه گزارش ایکنا از لرستان، فرشته طهماسبی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان لرستان امروز، دوم تیرماه از آغاز کتابخوانی رضوی در استان خبر داد و گفت: یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در استان لرستان آغاز شده و تا یکم آبان‌ماه امسال ادامه دارد.

وی افزود: در این جشنواره علاقه‌مندان در رشته‌های نقاشی، داستانک‌نویسی، پویش کتابخوان، مسابقه چهار گزینه‌ای، قصه‌گویی، پویش برای امام زمان(عج) و شعرسرایی می‌توانند با هم رقابت کنند.

طهماسبی با بیان اینکه منابع معرفی شده در یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در فراخوان یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی شش عنوان کتاب در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان» و «جوان و بزرگسال» معرفی شده است، اضافه کرد: در رده «کودک» (۴ تا ۱۲ سال، متولدین ۱۳۸۸-۱۳۹۶) کتاب‌های «زندگی امام رضا(ع)» اثر سیدمهدی مهاجرانی از انشارات کتابک و «مجموعه ۱۴ معصوم: امام زمان(ع)» اثر زهرا عبدی از انتشارات جمکران معرفی شده است. کودکان علاقه‌مند می‌توانند در دو رشته نقاشی و پویش کتابخوان به ازای هر دو کتاب، شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی لرستان خواستار شرکت آحاد جامعه در رده‌های سنی متفاوت در دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی www.samakpl.ir در مسابقات آنلاین این دوره شرکت کنند.

 

انتهای پیام
captcha