معرفی کتاب «چهل جلوه حضور»؛ شبکه‌ای از آیات و روایات منتخب در مورد زیارت
کد خبر: 3978895
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
همزمان با دهه کرامت؛

معرفی کتاب «چهل جلوه حضور»؛ شبکه‌ای از آیات و روایات منتخب در مورد زیارت

کتاب«چهل جلوه حضور» از انتشارات به‌نشر است که به بیان آیات و روایات منتخب در مورد زیارت می‌پردازد و همزمان با دهه کرامت رضوی به علاقه‌مندان معرفی می‌شود.

معرفی کتاب «چهل جلوه حضور»؛ شبکه‌ای از آیات و روایات منتخب در مورد زیارتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به‌نقل از آستان‌نیوز، اثر «چهل جلوه حضور» به نویسندگی روح الله شفیعیان و روح‌الله رضایی شامل مجموعه ای از آیات و روایاتی است که با نگاهی منسجم در 6مرحله روشمند خواننده را آماده می‌کند که با آمادگی کامل به زیارت برود.

هدف‌گذاری زیارت، دیدار خداوند نقطه شروع، تقرب به درگاه الهی به واسطه اولیاء الهی، نقطه مرکزی شناخت و پیروی، برنامه‌های حرکت زیارت مطلوب، خطرها در مسیر نقاط بحران و نقطه مقصد خدایی شدن از جمله فصل‌های این کتاب هستند که به بیان چهل جرعه گوارای آب حیات برگرفته از کوثر آیات و روایات در زمینه«سیستم زیارت»، «آداب آن»، «زیارت مطلوب و شرایط آن»، «نقاط بحران» و «محصول خروجی» می‌پردازد که به صورت یک شبکه به هم پیوسته براساس منطق برنامه‌ریزی، گردآوری و ترجمه بلاغی شده است.

این اثر با همکاری موسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلامی در به‌نشر با شمارگان 1000نسخه و قطع رقعی منتشر شده است و با قیمت 90هزار ریال در فروشگاه‌های این انتشارات در مشهد و سراسرکشور به علاقه‌مندان در دهه کرامت رضوی با 20درصد تخفیف ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha