مشارکت انتخاباتی موجب تقویت عزت ملی می‌شود
کد خبر: 3976624
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰

مشارکت انتخاباتی موجب تقویت عزت ملی می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: آحاد جامعه با شرکت در انتخابات، به عنوان یک وظیفه ملی، زمینه‌ساز تقویت اقتدار و عزت ملی شوند.

مشارکت انتخاباتی موجب تقویت عزت ملی می‌شود

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان امروز 20 خرداد در نشست رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بانوان فعال فرهنگی و مذهبی استان با اشاره به اینکه با توجه به شرایط کشور و میزان حضور مردم در انتخابات گفت: ضرورت دارد تا آحاد جامعه در انتخابات امسال نیز همچون سال‌های گذشته حماسه خلق کنند.

وی افزود: انتخابات در سراسر دنیا یک رویداد مهم سیاسی است که ابعاد داخلی و بین‌المللی دارد، اما در ایران انتخابات جایگاه ویژه دارد که در این راستا قوه مجریه در کشور دارای جایگاه ویژه در کشور است و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای در واقع تقویت آبرو و عزت ملی است.

عبدالهی با تاکید بر اینکه اکنون مذاکرات متوقف شده و دنیا منتظر است ببیند در جشن ملی جمهوریت ایران اسلامی چه اتفاقی می‌افتد، سپس تصمیم گرفته شود متذکر شد: به دلیل مشکلات اقتصادی شاید مردم دچار یاس شده باشند، اما در زمان حاضر با توجه به شرایط کشور انتخابات یک وظیفه عینی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: مردم باید مسئولیت‌پذیر باشند و در انتخابات پرشور شرکت کنند و در این بین زنان نقشی مهم و کلیدی دارند.

انتهای پیام
captcha