راه‌اندازی قرارگاه مردمی «سرباز جمهور» در سمنان
کد خبر: 3975188
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵

راه‌اندازی قرارگاه مردمی «سرباز جمهور» در سمنان

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به تشکیل قرارگاه مردمی «سرباز جمهور» در استان، گفت: تحقق مشارکت حداکثری مردم و ارتقای فرهنگ سیاسی، محور اصلی این کارگروه است.

ایجاد قرارگاه مردمی«سرباز جمهور» در سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز، 12 خرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دغدغه همه دلسوزان نظام اسلامی، در ابتدا مشارکت حداکثری و بعد شناخت و انتخاب نامزد اصلح است، گفت: با توجه به این دو اصل اساسی قرارگاه مردمی «سرباز جمهور» در استان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه این قرارگاه با کار ویژه تحقق مشارکت حداکثری مردم و ارتقای فرهنگ سیاسی جامعه تشکیل شده یادآور شد: قرارگاه مردمی سرباز جمهور رویکرد جناحی ندارد و نامزدی را معرفی نخواهد کرد، بلکه درصدد ارتقای مسئولیت‌پذیری اجتماعی و بینش سیاسی در مردم است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان ادامه داد: شهید حاج قاسم سلیمانی خود را «سرباز ولایت» و جمهوری اسلامی ایران را «حرم» خواند که در این راستا در اولین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از شهادت ایشان، ما نیز با تأسی از این شهید والامقام، با حضور در پای صندوق‌های رأی، به وظیفه سربازی خود عمل می‌کنیم چراکه میزان مشارکت در انتخابات یکی از مهمترین شاخص‌های مردم‌سالاری و تحکیم پایه‌های نظام‌های سیاسی در عرصه بین‌المللی است.

عبدالهی پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی را سپری در برابر حمله‌ها و هجوم معاندین و دشمنان به نظام اسلامی برشمرد و افزود: در همین راستا مردم در انتخابات ضمن تجدید بیعت با اصل نظام اسلامی، باید با انتخاب یک دولت کارآمد انقلابی، به ناکارآمدی‌ها در حل معضلات اقتصادی و فرهنگی، اجتماعی پایان دهند؛ دولتی که در مقام ریاست جمهور قرار می‌گیرد باید خود را «سرباز جمهور» بداند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با تأکید بر اینکه این قرارگاه محل هواداری انقلاب اسلامی و تمرین مردم‌سالاری برای مشق جمهوریت و آرمان‌خواهی است متذکر شد: این قرارگاه از همه هیئت‌ها، تشکل‌ها، مؤسسات، مساجد و صاحبان فکر و اندیشه دعوت می‌کند تا با حضور پررنگ در این رزمایش مردمی، گام مؤثری را در تحقق آرمان‌های معظم انقلاب اسلامی بردارند.

انتهای پیام
captcha