شعار سال با حمایت از تولید و تقویت زیرساخت‌ها تحقق می‌یابد
کد خبر: 3961069
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵

شعار سال با حمایت از تولید و تقویت زیرساخت‌ها تحقق می‌یابد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه حمایت و تقویت زیرساخت‌های اقتصادی یکی از عوامل تحقق شعار سال است، گفت: رسالت شبکه تبلیغی دراین راه‌، انگیزه‌سازی و ایجاد وحدت خواهد بود.

شعار سال با حمایت از تولید و تقویت زیرساخت‌ها تحقق می‌یابد

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام عباس عبدالهی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان عصر روز گذشته 3 فروردین در جمع خبرنگاران استان به صورت مجازی، با اشاره به شعار سال یعنی «تولید، پشتیبانی و مانع زدایی»، اظهار کرد: امروز کشور با دشوارترین تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی روبرو است که در این راستا اگر قرار بود مانند گذشته وابسته بیگانگان باشد این همه فشار را تحمل نمی‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های فرهنگی ایرانی اسلامی و همت عالی مردم ولایتمدار، موجب شده تا بتوانیم بر تمام موانع پیروز شویم گفت: آخرین حربه‌ای که دشمنان استقلال این کشور به آن دست زده‌اند، تنگه اقتصادی است.

به گفته عبدالهی؛ در دوران دفاع مقدس در حوزه نظامی با بسیج کردن تمام مردم و امکانات حول محور ولایت و همگرایی ملی‌مان توانستیم مقابل بیش از ۴۰ کشور دنیا که مستقیم و غیر مستقیم با ما در جنگ بودند، پیروز شویم که بر این اساس امروز هم در جنگ اقتصادی می‌توانیم به شرط همت و رصد دقیق مسئله‌ها و همگرایی بر محور ولایت، پیروز باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان، با بیان اینکه انتخاب شعارهای اقتصادی در سال‌های اخیر برای شعارهای سال از سوی رهبر حکیم انقلاب، یک مقوله تشریفاتی نیست، متذکر شد: انتخاب شعار سال، یک رهنمود مدیریتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای انگیزه‌افزایی و بسیج ظرفیت مردم و مسئولان در جنگ نابرابر اقتصادی محسوب می‌شود.

عبدالهی با اشاره به اینکه اگر تولید در کشور جهش یافته و زیرساخت‌های اقتصادی درون کشورمان تصحیح شود، اقتصاد از اتکا به نفت جدا شده و قطعاً می‌توانیم آینده نسل‌های کشور را تضمین کنیم یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی، در حوزه فرهنگ‌سازی، انگیزه‌سازی و ایجاد وحدت بین مردم و مسئولان و بسترسازی برای نقش آفرینی بیشتر مردم در حوزه مدیریت اقتصادی کشور، رسالت خود را انجام خواهد داد.

عبدالهی استان سمنان را دارای سرمایه‌های متعدد در حوزه صنعت و معدن، کشاورزی، دام پروری و تجارت برشمرد و افزود: این استان می‌تواند الگوی تحقق شعار سال ۱۴۰۰ باشد که در این راستا حمایت از ظرفیت‌های تولیدی این استان یکی از انتظارات ما در سال ۱۴۰۰ از مسئولان اجرایی در عرصه اقتصادی است.

انتهای پیام
captcha