تبدیل مؤسسه قرآنی به قرارگاه جهادی
کد خبر: 3954086
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴

تبدیل مؤسسه قرآنی به قرارگاه جهادی

مدیرعامل مؤسسه قرآنی ضحی از تبدیل این مؤسسه به قرارگاه جهادی با شیوع کرونا خبر داد و گفت: همچنین قرار است حدود 300 نفر از ایتام را تا نیمه شعبان از طریق خیران تحت حمایت مؤسسه درآوریم.

اکرم مولایی، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت ضحی خرمدره در گفت‌وگو با ایکنا، از اجرای طرح اکرام ایتام خبر داد و گفت: تا نیمه ماه شعبان، حدود 300 نفر از یتیمان را با کمک خیرین تحت حمایت قرار می‌دهیم.

وی افزود: در حال حاضر نیز دوره‌های مجازی روخوانی قرآن، دوره مهد و پیش‌دبستانی قرآنی و ... را داریم. جلسات خانگی قرآن با عنوان پویش «هر خانه یک جلسه قرآن» و پویش‌های مجازی «هر خانه یک پرچم» و «هر خانه یک حسینیه» را داشتیم.

مولایی بیان کرد: پویش نسل سلیمانی با دعوت از نوجوانان برای ایجاد تشکل مذهبی در قالب هیئت آغاز شد و به این شکل اولین هیئت نوجوانان شهرستان شکل گرفت. همچنین قرارگاه جهادی در مؤسسه راه‌اندازی و تولید ماسک آغاز شد و حتی برخی از قرآن‌آموزان‌مان نیز  وارد بحث تغسیل اموات کرونایی شدند. آموزش‌های پیشگیری از کرونا را در دستور کار قرار دادیم، با همکاری کمیته قرآنی شهرستان نیز برنامه‌ای برای 22 بهمن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با راه‌اندازی ایستگاه‌های مختلف فرهنگی ترتیب دادیم.

وی گفت: تهیه بسته‌های معیشتی را نیز در دستور کار قرار دادیم، هم‌اکنون نیز بیش از 100 بسته معیشتی برای افراد نیازمند تدارک دیده شده که شامل پوشاک و لوازم کودک هستند.

یادآور می‌شود، این مؤسسه در خرمدره، بالاتر از میدان فردوسی، کنار درمانگاه شهدا واقع شده است.

انتهای پیام
captcha