شعله‌ور شدن کرونا با عادی‌انگاری
کد خبر: 3945009
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴

شعله‌ور شدن کرونا با عادی‌انگاری

استاندار لرستان با تأکید بر اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان لازم و واجب است، اظهار کرد: عادی‌انگاری کرونا، خطر شعله‌ور شدن کرونا را به همراه دارد.

شعله‌ور شدن کرونا با عادی‌انگاریبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، ۱۳ دی‌ماه در حاشیه پنجاه و یکمین جلسه ستاد ملی کرونا که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، بر لزوم استمرار رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم تأکید و اظهار کرد: عادی‌انگاری کرونا خطر شعله‌ور شدن دوباره کرونا را به همراه دارد.

وی به موضوع تمدید پرداخت تسهیلات بانکی به اصناف آسیب‌دیده از کرونا اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد تا پایان بهمن‌ماه سال جاری فرصت پرداخت تسهیلات مذکور جهت رعایت حال اصناف آسیب‌دیده ناشی از کرونا تمدید شود.

خادمی با ابراز خوشحالی از کاهش روند ابتلا به بیماری، فوت و آمار بستری در سطح کشور، بیان کرد: خوشبختانه وضعیت استان لرستان نیز به سمت مناسبی در حال حرکت است اما باید توجه کرد که این وضعیت و این نحوه حرکت کاملاً به رفتار ما بستگی دارد و انتظار ما رعایت فرهنگ پیشگیری از کرونا تا عادی شدن شرایط است.

استاندار لرستان تصریح کرد: در صورت عادی‌انگاری و عدم رعایت پروتکل‌ها و برگزاری دورهمی‎ها و مراسم به سرعت به همان شرایط سخت بر می‌گردیم.

وی با اشاره به نزدیک بودن ماه‌های بهمن و اسفند که ماه‌های مهمی از لحاظ اقتصادی برای اصناف و همچنین نشاط مردم در پایان سال است، بر ضرورت رعایت بیش از پیش موارد ذکر شده تأکید کرد و گفت: این ماه‌ها برای اصناف از نظر اقتصادی خیلی مهم است و اگر مردم رعایت نکنند مشکلات زیادی برای خود و دیگران به‌وجود می‌آورند.

استاندار لرستان در پایان با اشاره به اعداد و ارقام و آمار مطلوب گزارش شده، گفت: اگرچه وضعیت بهتر شده اما همچنان در شرایط سخت کرونایی هستیم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مثل قبل همچنان لازم و واجب است و نباید تغییر کنند.

انتهای پیام
captcha