اجرای طرح «توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن» در لرستان
کد خبر: 3939086
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲

اجرای طرح «توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن» در لرستان

کارشناس امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان از اجرای طرح «توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن» ویژه روحانیون مستقر و کارکنان تبلیغات اسلامی و همسران آن‌ها در استان خبر داد.

اجرای طرح «توسعه تفسیر قرآن» در لرستانمعصومه گودرزی، کارشناس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از اجرای طرح «توسعه آموزش عمومی تفسیر قرآن‌ کریم» در استان خبر داد و گفت: این طرح قرآنی ویژه روحانیون مستقر و همسران آن‌ها، کارکنان اداره‌کل تبلیغات اسلامی و حوزه هنری لرستان و مؤسسات وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌‏شود.

وی با بیان اینکه این طرح قرآنی با محوریت سوره‌های مبارکه لقمان، والفجر، حجرات و محمد(ص) برگزار می‌‏شود، اضافه کرد: آزمون مربوط به این طرح پایان آذرماه جاری از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مبشران و به‌صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.

گودرزی در ادامه از مشارکت لرستان در اجرای چندین پویش سراسری خبر داد و گفت: از جمله این پویش‌ها می‎توان به پویش «دعا و استغاثه» شامل قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه اشاره کرد که از ششم آذرماه شروع شده و تا 16 دی‌ماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: همچنین برگزاری مسابقه کتابخوانی «جهاد و شهادت» ویژه بزرگداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی از دیگر این برنامه‌هاست. پویش «امر فرمانده» ویژه گروه‌های جهادی، روحانیون و طلاب، هیئت‌های مذهبی، فعالان قرآنی، کنشگران انقلابی نیز با هدف مقابله با کرونا و در محورهای اقدامات فرهنگی و اجتماعی، مواسات، کمک مؤمنانه و همکاری با کادر درمان برگزار می‎شود.

کارشناس امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: پویش ملی «هزاران ختم قرآن‌ کریم» نیز یکی دیگر از این پویش‌های سراسری است که به‌مناسبت اولین سالگرد شهادت مظلومانه حاج قاسم سلیمانی از 13 آبان‌ماه آغاز شده و تا سالروز شهادت سردار سلیمانی ادامه دارد.

وی گفت: همچنین برگزاری گفتمان‌سازی مکتب قرآنی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شامل مسابقه قرائت ترتیل آیه 19 سوره مبارکه حدید ویژه آقایان زیر 30 سال، برگزاری مسابقه دلنوشته به سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و راه‌اندازی صفحات مجازی با موضوع مکتب قرآنی حاج قاسم سلیمانی از دیگر این برنامه‌هاست.

انتهای پیام
captcha