اجرای طرح «۱۷ ربیع» در راستای مقابله با گران‌فروشی در لرستان
کد خبر: 3936197
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷

اجرای طرح «۱۷ ربیع» در راستای مقابله با گران‌فروشی در لرستان

معاون سپاه لرستان با اشاره به اجرای طرح «۱۷ ربیع» در راستای مقابله با گران‌فروشی و برخورد با محتکرین از سوی بسیج لرستان، افزود: در این طرح تاکنون ۳۴ انبار احتکار شناسایی شده است.

ااابه گزارش ایکنا از لرستان، مجید سوری، معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان، پنج‌شنبه، ۲۹ آبان در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته بسیج سپاه لرستان از رونمایی طرح «شهید سلیمانی» در راستای کنترل کرونا طی هفته بسیج خبرداد و گفت: این طرح در راستای کمک به کار شبکه بهداشت خواهد بود.

وی با بیان این‌که کمک به قرنطینه بیماران شناسایی شده، ایجاد نقاهتگاه برای بیمارانی که بهبود پیدا می‌کنند، استفاده از بسیج جامعه پزشکی، معرفی گروه‌های جهادی برای کمک به کارهای خدماتی بیمارستان‌ها و ضدعفونی هوشمند از اهم برنامه‌های طرح شهید سلیمانی است، افزود: جشنواره مجازی علم و فناوری در فضای مجازی نیز طی هفته بسیج برگزار می‌شود.

سوری به اجرای پویش‌های مختلف در فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: طی یک سال گذشته ۸۳۴ پروژه در مناطق محروم توسط بسیج اجرایی شده است این در حالی‌است که در حوزه حوادث مترقبه و در کرونا اولین گروهی که درگیر مسئله شد گروه‌های جهادی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با تأکید بر این‌که در حوزه ماسک هم کارگاه‌های بسیج باعث اشباع ماسک شد، گفت: در حوزه فرهنگی بخشی فعالیت‌ها در حوزه حقیقی کم‌رنگ شده که نمونه آن راهیان نور و یادواره شهدا است.

وی با اشاره به مرحله سوم طرح کمک‌های مؤمنانه، افزود: این طرح دارای تنوع اقلام کمکی شامل بسته معیشتی، بهداشتی، آموزشی لوازم‌التحریر، مسکن، کمک به واحدهای تولیدی تعطیل شده، تامین جهیزیه است این در حالی‌است که بالغ‌بر ۵۰ میلیارد تومان در رزمایش مومنانه توسط سپاه لرستان توزیع شده است  

سوری به طرح ۱۷ ربیع در راستای مقابله با گران‌فروشی و برخورد با محتکرین توسط بسیج لرستان اشاره و ادامه داد: در این طرح تاکنون ۳۴ انبار احتکار شناسایی شده است این در حالی‌است که نظارت بر بازار و مقابله با گران‌فروشی از دیگر برنامه‌های طرح ۱۷ ربیع است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه لرستان با اشاره به فعالیت گشت رضویان گفت: این گشت‌ها تاکنون ۲۱۴ کشف سرقت و هر پایگاه بسیج هر هفته یک‌بار این گشت را اجرایی کند.

انتهای پیام
captcha