فوت روزانه ۱۲ تا ۱۵ لرستانی بر اثر ابتلای به کرونا
کد خبر: 3935089
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶

فوت روزانه ۱۲ تا ۱۵ لرستانی بر اثر ابتلای به کرونا

استاندار لرستان با اشاره به فوت روزانه ۱۲ تا ۱۳ نفر بر اثر ابتلای به کرونا در لرستان، گفت: متاسفانه لرستان وضعیت مناسبی ندارد و آمار تلفات در برخی روزها به ۱۵ نفر رسیده است.

فوت روزانه  ۱۲ تا  ۱۵ لرستانی بر اثر ابتلای به کرونابه گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی ستاد استانی مقابله با کرونای لرستان، سید موسی خادمی، استاندار لرستان امروز شنبه، ۲۴ آبان‌ماه در حاشیه جلسه ستاد ملی کرونا که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در یک گفت‌وگوی خبری با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در لرستان و این‌که در این جلسه طرح جامعی برای کنترل اجتماعی کرونا مطرح که قرار شد تا هفته آینده طراحی و اجرایی شود، گفت: بر اساس این طرح مناطق کشور به سه بخش زرد و نارنجی و قرمز تقسیم می‌شود و محدودیت‌های خاصی برای هر منطقه اعمال خواهد شد.

وی با بیان این‌که محدودیت‌ها نسبت به قبل بیشتر و شدیدتر است و امکانات و تجهیزات پزشکی محدود است که امیدواریم با مشارکت مردم بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم، افزود: امیدواریم با نهایی شدن این طرح در هفته آینده بتوانیم به روش کنترلی بیشتری در سطح اجتماعی برسیم و تجمعات را کاهش دهیم.

استاندار لرستان با اشاره به این‌که باید به‌دنبال اجرایی کردن این طرح‌ها باشیم این در حالی‎است که عامل اصلی و اجراکننده این طرح‌ها مردم هستند، گفت: مردم باید بدانند همه این طرح‌ها، جلسات و سخت‌گیری‌ها یک پیام دارد و آن این است که آنها نباید دور هم جمع شوند.

خادمی با تاکید بر این‌که مردم نباید تجمع کرده و باید فاصله اجتماعی را حفظ کنند چراکه عدم رعایت فاصله اجتماعی و نزدن ماسک منجر به انتقال کرونا می‌شود، اضافه کرد: استان وضعیت مناسبی ندارد و آمار تلفات لرستان براثر ابتلای به کرونا در روز بیش از ۱۲ تا ۱۳ نفر گزارش شده و در برخی روزها به ۱۵ نفر رسیده است.

انتهای پیام
captcha