تسلیت مسئولان استانی در پی شهادت ۳ مرزبان
کد خبر: 3935054
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷

تسلیت مسئولان استانی در پی شهادت ۳ مرزبان

نماینده ولی‌فقیه و استاندار آذربایجان‌غربی و مسئولان استانی در پیام‌هایی شهادت ۳ تن از مرزبانان رشید هنگ مرزی ارومیه را تسلیت گفتند.

مسئولانی استان شهادت 3 مرزبان در آذربایجان‌غربی را تسلیت گفتندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، سه مرزبان به نام‌های استوار دوم «مسلم جهان‌آرا»، استوار دوم «مالک طاهر» و سرباز وظیفه «کامران کرامت»، روز گذشته، 23 آبان به درجه رفیع شهادت نائل و 2 نفر مجروح شدند.

پس از این واقعه مقامات و مسئولان استانی هر کدام در پیام‌های جداگانه‌ای شهادت این سه مرزبان را تسلیت گفتند.

در پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و ‌امام جمعه ارومیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا  بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ يُرْ‌زَقُونَ

خبر شهادت مظلومانه و سرافرازانه سه تن از مرزبانان غیور استان استوار دوم «مسلم جهان‌آرا»، استوار دوم «مالک طاهر» و سرباز وظیفه «کامران کرامت» در هنگ مرزی ارومیه و در درگیری با عناصر مسلح ضد انقلاب موجب تألم و تأثر اینجانب گردید.

شهادت فرزندان این سرزمین بار دیگر اثبات کرد دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همچنان به دنبال استمرار دشمنی‌های خود برای بر هم زدن امنیت و آرامش مردم از هیچ اقدامی دست برنداشته و به دنبال ایجاد ناامنی در مرزهای کشور هستند، اما باید بدانند فرزندان غیور این آب و خاک بر عهدی که بسته‌اند استوارتر از قبل پایبندند و اجازه تعرض به ایادی استکبار و هیچ دست نشانده خودفروخته‌ای را در منطقه نخواهند داد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر فرماندهی معظم کل قوا، امت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه خانواده‌های داغدار شهدای عزیز  و همچنین طلب عافیت و سلامتی برای مجروحین گرانقدر، از فرماندهان و مسئولین نیروهای مسلح مستقر در استان می‌خواهم در راستای حفظ امنیت مرزهای استان و جلوگیری از تکرار چنین حوادثی پرچم انتقام برافراشته و با دادن جوابی دندان‌شکن بر تروریست‌ها و عناصر ضدانقلاب و مزدور منطقه موجبات التیام خاطر مردم و خانواده‌های داغدار شهدای عزیز  را فراهم آورند.

از خداوند متعال رحمت واسعه و علو درجات برای شهدای این حمله تروریستی و صبر و شکیبایی برای بازماندگان محترم را مسالت می‌نمایم.

سیدمهدی قریشی

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه»

تلاش ضدانقلاب برای خدشه‌دار کردن امنیت

در پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌غربی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

خبر شهادت سه تن از فرزندان رشید ایران اسلامی «استوار دوم مسلم جهان آرا»، «استوار دوم مالک طاهر» و سرباز وظیفه «کامران کرامت» در هنگ مرزی ارومیه در درگیری با عناصر مسلح ضد انقلاب موجب تأثر عمیق شد.

دشمنان انقلاب بارها با اینگونه اقدامات تلاش کرده‌اند در امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی خدشه وارد کنند، اما فرزندان رشید و قهرمان ایران همواره هوشیار و بیدار در راه پاسداری و حراست از مرزهای کشور و مبارزه با عناصر مسلح ضدانقلاب شجاعانه ایستادگی کرده‌اند و شهادت را افتخاری بزرگ برای خود می‌دانند.

ضمن عرض تسلیت خالصانه به ملت بزرگ ایران و خانواده‌های داغدار این عزیزان، از خداوند متعال برای مجروحین سلامتی و رحمت واسعه و علو درجات برای شهدای این حمله تروریستی و صبر و شکیبایی بازماندگان محترم را مسالت دارم.

محمدمهدی شهریاری

استاندار آذربایجان‌غربی»

مدافعان حریم امنیت خستگی‌ناپذیرند

در پیام تسلیت نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی آمده است:

«بسم رب الشهداء والصدیقین

خبر شهادت جوانان غیور مرزبان در درگیری با عناصر ضدانقلاب و اشرار مسلح باردیگر مردم ارومیه را درماتم و اندوه نشاند و موجب تاثر و تالم گردید.

مرزبانان غیور آذربایجان‌غربی همواره در صف اول مبارزه با اشرار و پاسداری و حراست از مرزها و حفظ امنیت ایران اسلامی شجاعانه مجاهدت نموده‌اند.

ایثار و جانفشانی غیورمردان مرزبان این پیام را به گوش تروریست‌ها و ایادی استکبار می‌رساند که مدافعان حریم امنیت این خطه ولایت‌مدار  نیروهای خستگی‌ناپذیری هستند که در مقابل تهاجم دشمن می‌ایستند و امنیت کشور را تامین می‌کنند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت مقام معظم رهبری، مردم شریف ارومیه، خانواده‌های داغدار این عزیزان و همرزمان دلیرشان از مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی و امنیتی می‎‌خواهم در کنار پاسخگویی، تمهیدات لازم را برای عدم تکرار چنین حوادثی اتخاذ نمایند.

وحید جلال‌زاده

نماینده مردم ارومیه 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی»

انتقام در انتظار ضدانقلاب

در پیام تسلیت روح‌الله حضرت‌پور، نماینده دیگر ارومیه در مجلس شورای اسلامی آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران

مردم شهید پرور آذربایجان

امروز ارواح طیبه شهدا، سه تن از فرزندان پاک ایران را در آغوش کشیدند و مظلومیت این عزیزان همه ما را در ماتم و غم واندوه فرو برد.

چشم‌های اشک‌آلود ما از پس نگاه‌های پر از غضب‌ و مملو از کینه و نفرت، روز نابودی کامل و اضمحلال تروریست‌های بی‌وطن در ارتفاعات شمال‌غرب را به انتظار نشسته است.

خون بی‌ارزش عوامل و مسببین این حرکت تروریستی در کوه‌های شمال‌غرب با انتقام نزدیک نیروهای نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی بخصوص قرارگاه حمزه سید‌الشهدا و وزارت اطلاعات به زمین خواهد ریخت و اجساد متلاشی شده آن‌ها سرزمینی برای آرامیدن نخواهند داشت.

آذربایجان‌عزیز و قهرمان در امتداد این مسیر مقدس که صدها شهید مدافع وطن را تقدیم آن کرده، با رویی گشاده و سربلندی، راه مقابله با تروریسم و طرفداران آن را ادامه خواهد داد.

روح‌الله حضرت‌‌پور

نماینده مردم ارومیه

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی»

شهادت برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب

در پیام تسلیت رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه نیز آمده است:

«بسمه تعالی

و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون

شهادت مظلومانه سه تن از فرزندان رشید و شجاع ملت ایران که در اقدامی تروریستی به دست گروهک تروریستی و عناصر ضد انقلاب در منطقه مرزی استان آذربایجان‌غربی  به لقاء الله شتافتند، ملت ایران را داغدار کرد.

اینجانب  به نیابت از اعضای محترم شورای اسلامی شهر ارومیه   شهادت مرزبانان مدافع وطن  که برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب و ایجاد امنیت پایدار جان خود را فدا کردند را به  ساحت مقدس امام زمان(عج) و محضر فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای مدظه‌العالی، ملت قهرمان ایران، به ویژه خانواده‌های معزز داغدیده آنان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال صبر و شکیبایی را برایشان مسئلت داریم.

حسین بخشایشی

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه»

 

انتهای پیام
captcha