۲۵۶ زندانی غیرعمد لرستان چشم انتظار یاری خیرین
کد خبر: 3933644
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷

۲۵۶ زندانی غیرعمد لرستان چشم انتظار یاری خیرین

مدیرعامل ستاد دیه لرستان با اشاره به این‌که ۲۵۶ زندانی غیرعمد در لرستان چشم انتظار یاری خیرین هستند، گفت: خیران و مردم نیک‌اندیش هزینه‌های نذورات خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اهدا کنند.

۲۵۶ زندانی غیرعمد لرستان چشم انتظار یاری خیرینبه گزارش ایکنا از لرستان، توکل شاکرمی، مدیرعامل ستاد دیه لرستان امروز شنبه، ۱۷ آبان‌ماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به این‌که ۱۲۰ زندانی غیرعمد زندان‌های لرستان با کمک‌های خیریه مردم در سال‌جاری به آغوش گرم خانواده برگشتند، اظهارکرد: خیران و مردم نیک‌اندیش هزینه‌های نذورات خود را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کنند این در حالی‌است که تاکید فرهنگ غنی اسلامی و الگوبرداری از سیره اهل‌بیت بر کمک و مساعدت از هم‌نوعان است.

وی رقم بدهی زندانیان آزاد شده را یازده میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: همه ساله و در مناسبت‌های مختلف جشن‌های گلریزان با هدف گردآوری کمک‌های مردمی و خیرین برای آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد برگزار می‌شد که شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا برگزاری این جشن‌ها را تحت‌الشعاع قرار داد.

شاکرمی با اشاره به این‌که ۲۵۶ زندانی غیرعمد در زندان‌های لرستان چشم انتظار یاری خیران هستند، اضافه کرد: ترویج فرهنگ حسنه آزادی زندانیان غیرعمد نقش مهمی در کاهش آسیب‌‌های اجتماعی و حل مشکلات معیشتی خانواده‌های این‌گونه زندانیان داشته است.

انتهای پیام
captcha