ارائه آموزش قرآن ویژه خردسالان در «مهدالرضای آنلاین»
کد خبر: 3920043
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳
برای نخستین بار در شهرستان قائنات انجام می‌شود؛

ارائه آموزش قرآن ویژه خردسالان در «مهدالرضای آنلاین»

مرکز مهدالرضای آنلاین زیر نظر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر ولایت در شهرستان قائنات، ثبت نام خود را برای سال تحصیلی جدید آغاز کرد.

به گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر ولایت شهر قائن، فعالیت خود را در سال 1386 با دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز کرد.

بخش آموزش مهد الرضا(ع) طی سال گذشته، تعداد 11 کلاس آموزش برای نونهالان برپا کرده است.

عصمت شریف‌نژاد، مسئول مؤسسه قرآنی کوثر ولایت(س) قائن گفت: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از کلاس‌های حضوری آموزش قرآن کریم، مؤسسه کوثر ولایت، تصمیم بر تشکیل نخستین مهد الرضای آنلاین در شهرستان قائنات گرفت. ثبت نام کلاس‌های آموزش ویژه کودکان 3 تا 7 سال از ابتدای شهریورماه آغاز شد.

در این دوره آموزشی، ارتباط چهره به چهره مربی و کودک در سامانه وبینار میسر است. آموزش‌های روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم، حفظ جزء سی‌ام قرآن با اشاره و مفهوم کودکانه، حفظ آیات و احادیث کاربردی به روش بازی و سرگرمی، آموزش نماز و مفاهیم دینی، مفاهیم علوم، ریاضی، کاردستی، نقاشی، کارهای هنری و ... از جمله سرفصل‌های مهدالرضا(ع) است.

آغاز آموزش‌ها به طریق آنلاین از ابتدای مهرماه سال جاری انجام می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از چگونگی ثبت‌نام و برگزاری دوره با شماره 05632536159 تماس بگیرند.

شعبه مرکزی مؤسسه کوثر ولایت در استان خراسان جنوبی، شهرستان قائن، مجتمع مسکن مهر غدیر (هزار واحدی)، واقع شده است.

انتهای پیام
captcha