مراسم عزاداری سالار شهیدان در بم برگزار می‌شود
کد خبر: 3912627
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

مراسم عزاداری سالار شهیدان در بم برگزار می‌شود

مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر دارالصابرین بم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطابق با دستورات ستاد کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام قاسم دانشی، ‌امام جمعه بم امروز یکشنبه، 5 مردادماه در حاشیه افتتاح دو فرستنده تلویزیونی در این شهرستان گفت: مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر دارالصابرین بم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مطابق با دستورات ستاد کرونا برگزار خواهد شد.

وی افزود: نقش رسانه بر هیچ کس پوشیده نیست. با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری باید صدا و سیما را به یک دانشگاه در عرصه دین و مذهب تبدیل کنیم و یکی از راه‌های مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان تلاش در رسانه ملی است.

هادی شهسوارپور، فرماندار بم نیز گفت: امروز با افتتاح این دو فرستنده تلویزیونی در روستاهای بخش دهبکری شاهد پوشش ۹۹ درصدی در شهرستان بم خواهیم بود. با تمهیداتی که در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان و کمک صدا و سیمای کرمان اندیشیده شد زمینه پوشش 100 درصدی در شهرستان محقق شد.

وی اظهار کرد: در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بم مبلغ ۴۶۴ میلیون تومان از اعتبارات تملک داریی در سال ۹۹ به پروژه‌های صدا و سیما تخصیص داده شد.

انتهای پیام
captcha