شرکت ۱۶۵ لرستانی در پانزدهمین آزمون حفاظ قرآن کریم
کد خبر: 3912002
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۶

شرکت ۱۶۵ لرستانی در پانزدهمین آزمون حفاظ قرآن کریم

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان زمان جدید آزمون مرحله اول پانزدهمین دوره آزمون حفظ قرآن کریم را جمعه، دهم مرداد اعلام کرد و گفت: ۱۶۵ لرستانی در این آزمون شرکت دارند.

شرکت ۱۶۵ لرستانی در پانزدهمین آزمون حفاظ قرآن کریممحمد لروند، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به این‌که زمان جدید آزمون مرحله اول پانزدهمین دوره آزمون حفظ قرآن کریم، جمعه، دهم مردادماه جاری اعلام شده است، گفت: پیش از این قرار بود آزمون مرحله اول ۲۷ تیرماه برگزار شود که به‌دلیل شرایط شیوع کرونا در کشور و قرمز بودن وضعیت برخی از نقاط کشور تاریخ برگزاری آن تغییر کرد.

وی با بیان این‌که مرحله اول آزمون حفاظ قرآن‌کریم در دو حوزه خرم‎آباد و الیگودرز برگزار می‏‌شود افزود: ۱۶۵ نفر برای شرکت در پانزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در استان نام‌نویسی کرده‌اند.

لروند ادامه داد: آین آزمون قرآنی در خرم‎آباد با حضور شرکت‌کنندگان از شهرستان‌های خرم‎آباد، کوهدشت، پلدختر، الشتر، نورآباد و بروجرد و در حوزه امتحانی الیگودرز نیز با حضور شرکت‌کنندگان از شهرستان‌های الیگودرز، ازنا و دورود برگزار می‏‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این‌که از مجموع این تعداد شرکت‌کننده، ۲۸ نفر آقا و مابقی بانو هستند، اضافه کرد: این آزمون قرآنی از حفظ ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء قرآن‌‌کریم است و به افرادی‎که در این آزمون قرآنی موفق به کسب نمره قبولی شوند گواهی‎نامه معتبر که به امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی رسیده، اعطا می‎شود.

لروند با بیان این‌که این آزمون قرآنی تاکنون سه بار به‌دلیل شرایط کرونایی کشور و استان لغو و به زمان دیگری موکول شده است، گفت: حوزه‌های برگزاری این آزمون قرآنی نیز توسط آموزش و پرورش با رعایت پُروتکل‌های بهداشتی در اختیار اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قرار می‎گیرد.

انتهای پیام
captcha