آغاز طرح تابستانه امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان
کد خبر: 3905810
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

آغاز طرح تابستانه امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان از آغاز طرح تابستانه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان از یکم تیرماه خبر داد.

آغاز طرح تابستانه امداد و نجات هلال احمر لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، صارم رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، شنبه، 31 خردادماه‌ در جمع خبرنگاران، گفت: هم‌زمان با سراسر کشور از یکم تیرماه مانور طرح تابستانه آغاز و تا سه ماه تابستان ادامه دارد.

وی افزود: این طرح با هدف ارائه مطلوب‎تر خدمات امداد و نجات، کمک‌های اولیه و خدمات اجتماعی در حوادث، ایجاد اطمینان خاطر و آرامش فکری مسافرین در طول مسیرهای مسافرتی با رؤیت نیروهای امدادی و معرفی هر چه بهتر خدمات بشردوستانه و داوطلبانه و نمایش توان بالای خدمات امداد و نجات در دستور کار قرار گرفته است.

رضایی با بیان این‌که جمعیت هلال احمر استان لرستان امسال با وجود شیوع ویروس کووید 19 با رعایت پُروتکل‌های بهداشتی و با تمام نیروهای امدادی مستقر در 18 پایگاه بین جاده‌ای و یک پایگاه کوهستانی با مدیریت عالی جهت امداد‌رسانی به حادثه‌دیدگان در سراسر نقاط استان لرستان در حال خدمت‌رسانی به هم‌وطنان است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان ادامه داد: به‌کارگیری آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیروهای عملیاتی در جاده‌های پُرتردد و مبادی ورودی شهرها انجام شده است این امر به‌منظور اجرای سریع عملیات‌های نجات و امدادرسانی در حوادث جاده‌ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه‌ها صورت گرفته است.

وی از عموم مردم خواست در صورت قرار گرفتن در شرایط اضطراری انواع حوادث و سوانح طبیعی، غیر طبیعی با مرکز کنترل هماهنگی عملیات امداد و نجات 112 به‌عنوان تنها شماره اضطراری ملی تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha