رشد ۷۵ درصدی کمک‌های نقدی حامیان طرح اکرام اردبیل به فرزندان معنوی خود
کد خبر: 3896863
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷

رشد ۷۵ درصدی کمک‌های نقدی حامیان طرح اکرام اردبیل به فرزندان معنوی خود

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: کمک‌های نقدی حامیان به ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت در فروردین ماه ۹۹ نسبت به مدت مشابه خود در سال ۹۸ با رشد ۷۵ درصدی روبه‌رو بوده است.

رشد ۷۵ درصدی کمک‌های نقدی حامیان طرح اکرام اردبیل به فرزندان معنوی خودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حسین دشتی، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در حضور تعدادی از اصحاب رسانه، با اشاره به اینکه کمک‌های نقدی حامیان نیکوکار طرح اکرام ایتام و محسنین در فروردین ماه ۹۹ نسبت به مدت مشابه خود در سال ۹۸ افزایش ۷۵ درصدی داشته است، گفت: استان اردبیل جزو استان‌های پیشرو در اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین است که حامیان با تمام وجود برای رفع نیاز‌های اساسی کودکان تحت حمایت در تلاش هستند.
وی با بیان اینکه همواره شاهد رشد کمک‌های مردمی در سطح استان اردبیل هستیم، اعلام کرد: با وجود اینکه بسیاری از حامیان با مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می‌کنند، از یاد فرزندان معنوی خود غافل نشده و با کمک‌های‌شان لبخند و نشاط را به آن‌ها هدیه می‌دهند.
دشتی با اشاره به اینکه ۱۷۲۸ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل از کمک‌های معنوی، عاطفی، نقدی و غیرنقدی حامیان طرح «اکرام ایتام» بهره‌مند هستند، بیان کرد: ۳۷۰۰ فرزند مشمول طرح «محسنین» نیز با بهره‌مندی از حمایت‌های حامیان طرح اکرام می‌توانند آینده درخشان‌تری را برای خود تصور کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه هم‌اکنون ۲۶ هزار و ۷۰۰ حامی حمایت از ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین را برعهده دارند، گفت: بخش مهمی از نیاز‌های اساسی ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت با کمک‌های حامیان رفع می‌شود که این امر موجب شکوفایی استعداد‌های نهفته آن‌ها برای دستیابی به مقاطع بالاتر تحصیلی و اشتغال خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه حامیان در فروردین ماه سال ۹۹ بیش از ۶۳۰ میلیون تومان به صورت نقدی به حساب فرزندان معنوی خود واریز کرده‌اند، بیان کرد: کمک‌های حامیان در فروردین ماه سال ۹۸ نیز بیش از ۳۵۰ میلیون تومان بوده است.
دشتی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای یاری‌رسانی به ایتام و اقشار آسیب‌پذیر جامعه است، افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا، خیران می‌توانند از طریق روش‌های نوین الکترونیکی به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین استان اردبیل بپیوندند.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه خیران با ارسال عدد یک (۱) به سامانه پیامکی ارتباط مردمی ۳۰۰۰۳۳۳۳۴۵ می‌توانند در خصوص پیوستن به جمع حامیان اعلام آمادگی کنند، گفت: امدادگران کمیته امداد استان اردبیل در سریع‌ترین زمان ممکن با خیران تماس خواهند گرفت و آن‌ها را در خصوص نحوه یاری‌رسانی به ایتام و فرزندان مشمول طرح محسنین راهنمایی خواهند کرد.
وی با بیان اینکه خیران از طریق سایت ekram.emdad.ir می‌توانند به سادگی در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کنند، افزود: رایانامه Ard-ekram@emdad.ir نیز در دسترس نیکوکاران قرار دارد تا به جمع گسترده حامیان طرح اکرام بپیوندند.
دشتی با اشاره به اینکه شماره پشتیابانی ۰۴۵۳۳۷۴۶۲۰۰ اداره اکرام ایتام و محسنین استان اردبیل نیز در اختیار نیکوکاران قرار دارد تا بتوانند از طریق این راه ارتباطی به یاری فرزندان خانوار تحت حمایت بشتابند، بیان کرد: با حمایت‌های همه جانبه حامیان و خیران می‌توانیم گام‌های موثرتری را به منظور مرتفع ساختن مشکلات معیشتی، درمانی، تحصیلی، جهیزیه و مسکن ایتام و فرزندان خانوار تحت حمایت استان اردبیل برداریم.

انتهای پیام
captcha