زمان ثبت‌ نام مراکز شبانه‌روزی بیت‌الاحزان به تعویق افتاد
کد خبر: 3893361
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱

زمان ثبت‌ نام مراکز شبانه‌روزی بیت‌الاحزان به تعویق افتاد

زمان ثبت‌ نام مراکز شبانه‌روزی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از 20 اردیبهشت‌ماه آغاز می‌‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه‌ اطلاع‌رسانی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر شاهسونی، مسئول مراکز شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله کل قرآن از تعویق زمان نام‌نویسی این مراکز به 20 اردیبهشت‌ماه خبر داد.

وی با بیان اینکه امسال نیز بنا داشتیم همچون سال‌های گذشته نام‌نویسی این مراکز را از ابتدای اردیبهشت‌ماه آغاز کنیم، افزود: با توجه به شرایط فعلی و وضعیت نیمه تعطیل کشور در شرایط همه‌گیری کرونا و تقاضاهای مختلفی که از سوی مراکز شبانه‌روزی و علاقه‌مندان به حفظ قرآن در سراسر کشور داشتیم، این تصمیم اتخاذ شد.

این حافظ قرآن ضمن ابراز امیدواری نسبت به رفع این بلیه از کشور، بیان کرد: شرط سنی برای ورود به این مراکز همانند سال‌های گذشته 14 تا 22 سال است. عدم تأهل، عدم اشتغال به تحصیل در طول دوره، سلامت کامل جسمی و روحی و تسلط کامل بر روخوانی و روان‌خوانی قرآن از دیگر شرط‌های حضور در این مراکز خواهد بود.

یادآور می‌شود، در 19 سال گذشته به صورت پیاپی شاهد برگزاری دوره‌های شبانه‌روزی حفظ یک‌ساله قرآن از سوی مؤسسه بیت‌الاحزان بوده‌ایم و تاکنون بیش از هزار حافظ کل و بیش از دو هزار حافظ اجزاء قرآن در این مراکز تربیت شده‌اند.

انتهای پیام
captcha