کرونا بازار خرم‌دره را تعطیل کرد
کد خبر: 3885789
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

کرونا بازار خرم‌دره را تعطیل کرد

فرماندار خرم‌دره گفت: برای قطع انتقال شیوع ویروس کرونا بازار خرم‌دره تعطیل شد و صنوفی که با ارزاق عمومی مردم سر و کار دارند، فعال خواهند بود.

کرونا بازار خرم‌دره را تعطیل کردحجت محمدی، فرماندار خرم‌دره، در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، با اشاره به تعطیلی صنوف غیرضروری در خرم‌دره، اظهار کرد: نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، داروخانه‌ها و لبنیاتی‌ها تنها صنوفی هستند که برای مردم در این ایام خدمت‌رسانی خواهند کرد.

وی اظهار کرد: میوه شب عید و تنظیم بازار به دلیل جلوگیری از تجمع مردم در تمامی مغازه‌های میوه‌فروشی دارای پروانه کسب ارائه خواهد شد تا مراکز عرضه به تعداد کافی و به تناسب جمعیتی در سطح شهر وجود داشته باشد.

محمدی با تأکید بر این‌که مردم نیز باید در کنار پزشکان و پرستاران زحمت‌کش و فداکار که در خط مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند، باشند، بیان کرد: درخواست‌های پزشکان، پرستاران و متولیان امر بهداشت این است که مردم تا حد امکان در خانه‌های خود بمانند، زیرا خانه بهترین قرارگاه برای مبارزه با بیماری کرونا است.

این مسئول با تأکید بر این‌که از مردم تقاضا می‌شود دستورالعمل‌هایی که از ناحیه دستگاه‌های مطمئن مانند علوم‌پزشکی اعلام می‌شود را جدی بگیرند، یادآور شد: کرونا با هیچ‌کس شوخی ندارد، پس برای تضمین سلامتی خودمان باید توصیه‌های مربوطه را جدی بگیریم و جز برای کارهای ضروری از خانه خارج نشویم.

فرماندار خرم‌دره با اشاره به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها در سطح کشور، گفت: این تعطیلی‌ها به منظور پیشگیری از بیماری کرونا بوده است، پس نباید از این فرصت برای مسافرت استفاده شود.

وی با بیان این‌که به هیچ‌عنوان شهرستان خرم‌دره پذیرای مهمان نخواهد بود، تأکید کرد: حتی مسافرت به استان‌هایی که آمار مبتلایان به کرونا در آن‌ها کمتر از زنجان است نیز خطرآفرین است.

انتهای پیام
captcha