تهیه تجهیزات آموزشی برای مدارس حاشیه‌ای خرم‎آباد
کد خبر: 3875500
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

تهیه تجهیزات آموزشی برای مدارس حاشیه‌ای خرم‎آباد

گروه اجتماعی ــ معاون استانداری لرستان با اشاره به شناسایی ۵۵ واحد آموزشی در حاشیه شهر خرم‌آباد توسط دفاتر تسهیل‌گری در تابستان سال جاری، گفت: این مدارس با کمبود امکانات روبه‌رو بودند و برای این مراکز دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تجهیزات آموزشی تهیه و بین مدارس شناسایی شده توزیع شده است.

سازمان‎های مردم‎نهاد و دفاتر تسهیل‎گری دنبال خدمات‎رسانی به مردمبه گزارش ایکنا از لرستان، قاسم ولی‎زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان، امروز شنبه، 12 بهمن‎ماه، در جمع خبرنگاران، گفت: امروزه دفاتر تسهیلگری با ایجاد ارتباط با سازمان‌های خدمات‎دهنده و براساس نوع خدمات و مردم‌نهاد بودن‌شان به‌دنبال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با اشاره به شناسایی ۵۵ واحد آموزشی در حاشیه شهر خرم‌آباد توسط دفاتر تسهیل‌گری در تابستان سال‌ جاری، عنوان کرد: این مدارس با کمبود امکانات روبه‌رو بودند که مهرماه ۹۸ تنها برای این مراکز دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تجهیزات آموزشی تهیه و بین مدارس شناسایی شده توزیع و همچنین برای بهسازی سرای محله، در سال‌ جاری بیش‎از دو میلیارد تومان هزینه شده است.

ولی‎زاده با بیان این‎که این اعتبارات میان سازمان‌هایی توزیع شده که بیشتر فعالیت‌شان ارتقای وضعیت فرهنگی و اجتماعی جامعه است، تصریح کرد: با تخصیص اعتبار، مادران باردار تحت پوشش و مراقبت بهداشتی، پزشکی و تغذیه‎ای قرار گرفتند که کمکی به سالم‌سازی جمعیت بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان با اشاره به آسیب‎دیدگی 157 مدرسه در سیل پلدختر، اظهار کرد: برای تعمیر سالن‌ها و کلاس‌های درس اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی از محل اعتبارات وزارت کشور اختصاص داده شد.

وی گفت: اقداماتی که در استان در حوزه ثبت مؤسسات مردم‌نهاد و در حوزه کارشناسان استانداری انجام می‌شود نسبت به برنامه و پروژه، اقدامات چشم‌گیری است و ستاد کار ما مشکلی نداشت.

انتهای پیام
captcha