تحویل ۳ واحد مسکن به مددجویان سیل زده سیمرغ
کد خبر: 3865346
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰

تحویل ۳ واحد مسکن به مددجویان سیل زده سیمرغ

گروه اجتماعی ــ قائم مقام کمیته امداد مازندران گفت: به همت خیران و کمک بلاعوض کمیته امداد سه واحد مسکن برای مددجویان سیل زده سیمرغ ساخته و به آنان تحویل داده شد.

تحویل ۳ واحد مسکن به مددجویان سیل زده سیمرغبه گزارش ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، ناصر اسکندری، قائم مقام کمیته امداد مازندران، اظهار کرد: به همت خیران و کمک‌های بلاعوض کمیته امداد سه واحد مسکن برای مددجویان سیل زده سیمرغ ساخته و به آنان تحویل داده شد.

وی افزود: مجموع این واحد‌های مسکونی به مساحت ۱۹۰ مترمربع و در مجموع به ارزش ۲۵۷ میلیون تومان ساخته و به مددجویان تحت حمایت تحویل داده شد.

وی افزود: در سیل فروردین ماه امسال ۷۷ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت در استان کاملا تخریب شد که از این تعداد ۲۵ واحد مسکونی در سیمرغ دچار آسیب کلی شده است و با همت خیران ۱۰ واحد مسکن برای مددجویان این شهرستان تاکنون ساخته و مابقی تا پایان سالجاری تکمیل و به مددجویان تحویل داده می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه در سیل امسال ۴۱۹ واحد مسکونی به تعمیرات و بازسازی احتیاج داشت، تصریح کرد: از این تعداد ۴۶ واحد مسکونی مربوط به شهرستان سیمرغ بوده و تاکنون تعمیرات همه واحد‌های مسکونی انجام شده است.

وی به ارائه خدمات عمرانی در سالجاری به مددجویان تحت حمایت اشاره کرد و گفت: یکی از این برنامه‌ها ساخت ۱۰۷ واحد مسکن برای مددجویان ساکن در مناطق روستایی و ۸۴ واحد برای مددجویان مناطق شهری بوده است که تاکنون ۱۲۴ واحد ساخته و مابقی تا پایان امسال تکمیل و به مددجویان تحویل داده می‌شود.

قائم مقام کمیته امداد مازندران، گفت: تعمیر و بازسازی یکهزار و ۶۵۹ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت استان از دیگر برنامه‌های این نهاد بوده که تاکنون یکهزار و ۲۰۰ واحد تعمیر و بازسازی و به سایر واحد‌ها نیز تا پایان سال این خدمات ارائه داده خواهد شد.

اسکندری با تقدیر از همراهی خیران و مردم نوعدوست با کمیته امداد، گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند از طریق تلفن همراه با شمارگیری #۵*۳*۰۱۱*۸۸۷۷* کمک‌های خود را در بخش مسکن مددجویی واریز کنند.

انتهای پیام
captcha