جایگاه و شخصیت مفاخر فرهنگی اردبیل به مردم معرفی شود
کد خبر: 3861564
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳

جایگاه و شخصیت مفاخر فرهنگی اردبیل به مردم معرفی شود

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: استان اردبیل هنرمندان و مفاخر بی‌شماری دارد که نباید به دست فراموشی سپرده شود بلکه باید جایگاه و شخصیت این هنرمندان و مفاخر فرهنگی به همه معرفی شود.

جایگاه و شخصیت مفاخر فرهنگی اردبیل به مردم معرفی شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، 12 آذرماه در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت مفاخر فرهنگ و ادب در استان اردبیل، اظهار کرد: با هدف ترویج فرهنگ، هنر و ادب در جامعه مراسم بزرگداشت مفاخر فرهنگ و ادب استان اردبیل برگزار می‌شود که تمهیدات لازم در این زمینه به عمل آمده است.

وی بیان کرد: تجلیل از مفاخری همچون محمدرضا بایرامی، نویسنده و داستان‌نویس و بیوک جامعی، نویسنده و پژوهشگر برای ما به عنوان یک اولویت اساسی و حائز اهمیت در دستور کار قرار دارد و تمام تلاش و جدیت ما این است که در ارتقای برنامه‌های فرهنگی در سطح استان به شکل مناسب عمل کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: این مراسم ساعت ۱۷:۳۰ در سالن آمفی‌ تئاتر دانشکده پزشکی برگزار می‌شود که از عموم هنردوستان برای حضور در این مراسم فرهنگی دعوت به عمل می‌آید که بدون شک برگزاری چنین مراسماتی در ارتقای فرهنگ و هنر استان موثر واقع خواهد شد.

اسحاقی تصریح کرد: ضرورت بزرگداشت یاد و خاطره مفاخر استان باید مورد توجه واقع شود چرا که اردبیل هنرمندان و مفاخر بی‌شماری دارد که نباید به دست فراموشی سپرده شود بلکه باید جایگاه و شخصیت این هنرمندان به همه معرفی شود.

وی اظهار کرد: شایسته است با برگزاری یک محفل ادبی و هنری یاد و خاطره این عزیزان گرامی داشته شده و جایگاه و ارزش مفاخر فرهنگی شهر حفظ شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه توجه به مسائل فرهنگی در ذات و ماموریت شهرداری‌هاست، افزود: بودجه فرهنگی شهرداری اردبیل باید در مسیری هزینه شود تا اردبیل در جایگاه واقعی خود قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha