۴۸۲ زندانی غیرعمد لرستان در انتظار یاری خیرین
کد خبر: 3853061
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴
شاکرمی:

۴۸۲ زندانی غیرعمد لرستان در انتظار یاری خیرین

گروه فرهنگی ـ مسئول ستاد دیه لرستان به وجود ۴۸۲ زندانی غیرعمد در استان اشاره کرد و گفت: میزان بدهی این زندانیان 85 میلیارد تومان است.

۴۸۲ زندانی غیرعمد لرستان در انتظار یاری خیرینبه گزارش ایکنا از لرستان، توکل شاکرمی، مسئول ستاد دیه لرستان، دوشنبه ۶ آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه عمده زندانیان غیرعمد لرستان به علت جرایم مالی در زندان هستند، اظهارکرد: در حال حاضر ۴۸۲ زندانی جرائم غیرعمد در لرستان چشم انتظار یاری خیرین و نیکوکاران هستند.

وی با ذکر این مطلب که از مجموع زندانیان جرائم غیرعمد لرستان تعداد 473 نفر مرد و مابقی زن هستند، خاطرنشان کرد: در مجموع 13 نفر بدهکار دیه تصادف، 9 نفر بدهکار حوادث کارگاهی، 329 نفر بدهکار مالی جرائم غیر کلاهبرداری، 116 نفر بدهکار مهریه و 15 نفر بدهکار نفقه هستند.

شاکرمی میزان بدهی زندانیان جرائم غیرعمد استان را 85 میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: با نیمی از این مبلغ می‌توان تمامی زندانی‌ها را آزاد کرد.

مسئول ستاد ریه لرستان به کاهش آمار ورودی زندانیان جرائم غیرعمد استان نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 96 نفر با مبلغی بالغ بر 65 میلیارد ریال آزاد شدند.

وی، نقش خیرین در آزادی زندانیان را بسیار مؤثر خواند و افزود: خوشبختانه طی سال‌های اخیر شاهد مشارکت خوب مردم خیرخواه استان در امر آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هستیم.

شاکرمی از حل اساسی مشکل زندانیان مهریه همچون ارائه راهکار برای ایجاد سازش بین زوجین وممانعت از شکایت خبر داد و افزود: با همکاری قوه قضائیه، تمامی زندانیان مهریه و نفقه برای حل مشکل در مرخصی به سر می‌برند.

 

انتهای پیام
captcha