قومیت و طایفه‌گرایی مانع رعایت عدالت نشود
کد خبر: 3852298
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۰

قومیت و طایفه‌گرایی مانع رعایت عدالت نشود

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که مساله قومیت و طایفه‌گری نباید مانع رعایت عدالت شود، گفت: دستگاه‌های اجرایی باید دیوان محاسبات را بازوی پیشرفت خود بدانند.

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد پنج‌شنبه، دوم آبان در دیدار با رئیس دیوان محاسبات لرستان با بیان این‌که نوع دیدگاه دستگاه‌ها نسبت به دیوان محاسبات مهم است، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید دیوان محاسبات را بازوی پیشرفت خود بدانند.

وی ادامه داد: دیوان محاسبات همراه با فعالیت دستگاه‌ها حرکت می‌کند و به محض مشاهده انحراف گزارش می‌دهد و به‌دنبال سلامت و شفافیت است.

آیت الله میرعمادی گفت: سلامت دستگاه‌های اجرایی و شفافیت در امور را ضروری دانست و افزود: حرکت دیوان محسابات در مسیر قانون و دادن تذکرات لازم و به‌موقع باعث پیشگیری از برخی مشکلات می‌شود.

وی اضافه کرد: دیوان محاسبات در بررسی بودجه و اعتبارات نیاز به قاطعیت و دقت دارد، عدالت باید رعایت و نباید مساله قومیت و یا طایفه‌گری مانع آن شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد گفت: دقت در انتخاب نیروی بازررسی و نظارت و آموزش مدیران دستگاه ها باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha