توزیع 12هزار دفترچه بیمه سلامت میان مددجویان البرزی
کد خبر: 3844832
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

توزیع 12هزار دفترچه بیمه سلامت میان مددجویان البرزی

گروه اجتماعی- مدیرکل بیمه سلامت البرز گفت: امسال ۲۴ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) از خدمات بیمه پایه سلامت استفاده می‌کنند و در حال حاضر ۱۲ هزار دفترچه بین مددجویان توزیع شده است.

توزیع 12هزار دفترچه بیمه سلامت میان مددجویان البرزی

سعید جوانشیر، مدیرکل بیمه سلامت البرز در گفت گو گو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۲۰ میلیارد تومان هزینه‌های درمانی بیمه سلامت شده است، اظهار کرد: از مجموع بدهی‌ها مبلغ ۱۷۰ میلیارد پرداخت شده است و در حال حاضر سه ماه به موسسات طرف قرارداد بدهکاریم.
وی با بیان این مطلب که سال گذشته ۶۰ درصد هزینه‌های دولتی و دانشگاهی و ۴۰ درصد غیردانشگاهی بوده است، ادامه داد: از این رقم ۵۲ درصد برای بستری بیماران و ۴۸ درصد هزینه درمان سرپایی بوده است.
مدیرکل بیمه سلامت استان البرز اضافه کرد: امسال ۲۴ هزار نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) از خدمات بیمه پایه سلامت استفاده می‌کنند و در حال حاضر ۱۲ هزار دفترچه بین مددجویان توزیع شده است.
جوانشیر با بیان اینکه در حال حاضر ۴۳۰ هزار نفر بیمه شده در استان البرز داریم، گفت: زندانیان و خانواده‌هایشان برای بستری شدن از خدمات بیمه سلامت استفاده می‌کنند.
این مسئول همچنین با اشاره به اینکه نسخه نویسی الکترونیک در شهرستان‌های استان کلید خورده است، گفت: رسیدگی الکترونیکی به اسناد پزشکی، تسریع در امور و دقت در انجام کارهای بیمه‌‌ای از جمله مزایای این طرح است.
انتهای پیام

captcha