رشد ۳۹ درصدی مشارکت لرستانی‌ها در امور بهزیستی
کد خبر: 3844166
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۱

رشد ۳۹ درصدی مشارکت لرستانی‌ها در امور بهزیستی

گروه فرهنگی ــ معاون بهزیستی لرستان با اشاره به افزایش مشارکت مردم استان در امور بهزیستی، گفت: میزان مشارکت‌های مردمی در استان بیش از ۹۳ میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال گذشته ۳۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

رشد ۳۹ درصدی مشارکت لرستانی‌ها در امور بهزیستیرضا وفایی،‍ معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به این‌که میزان مشارکت مردمی در امور بهزیستی از سال ۹۲ تاکنون بیش‌از ۲۴۸ میلیارد ریال بوده است، اظهار کرد: میزان مشارکت‌های مردمی در استان طی یک‌سال گذشته بیش‌از ۹۳ میلیارد ریال بوده است که ۳۹ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال قبل را نشان می‌دهد.

وی در خصوص عملکرد اشتغال ایجادی اداره‌کل بهزیستی استان از سال‌ ۹۲ تاکنون گفت: تعهد اشتغال برای این سازمان در طی این سال‌ها هفت هزار و ۵۸۷ نفر بوده و این در حالی‌است که اشتغال ایجاد شده بیش‌از ۹ هزاز مورد بوده که این رقم رشد ۱۲۰ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان با اشاره به این‌که در سال گذشته میزان تعهد اشتغال برای این سازمان بیش‌از ۱۵۰۰ نفر بوده است، اضافه کرد: این در حالی‌است که اشتغال ایجاد شده در این سال هزار و ۶۴۵ مورد است.

وی در خصوص تسهیلات خود اشتغالی در سال گذشته نیز گفت: سال گذشته ۱۴۸ میلیارد ریال تسهیلات از محل قانون بودجه به مددجویان تحت حمایت بهزیستی استان پرداخت شده که منجر به ایجاد اشتغال یک‌هزار و ۵۴ نفر شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی لرستان بیان کرد: در مجموع از سال ۹۲ تاکنون، ۶۶۵ هزار میلیون ریال تسهیلات به مددجویان تحت حمایت پرداخت شده که این رقم منجر به ایجاد اشتغال ۶ هزار نفر شده است.

انتهای پیام

captcha