اعزام تیم‌های پزشكی و مشاوره‌ای به مساجد لرستان
کد خبر: 3844042
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

اعزام تیم‌های پزشكی و مشاوره‌ای به مساجد لرستان

گروه اجتماعی ـ مسئول بسیج جامعه پزشكی لرستان ویزیت رایگان در مطب‌ها، درمانگاه‌ها و مراكز بهداشتی ـ درمانی، اعزام تیم‌های تخصصی و عمومی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم روستایی و شهری، برپایی درمانگاه تخصصی، اعزام تیم پزشكی و مشاوره‌ای به مساجد را مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان در هفته دفاع مقدس برشمرد.

مبه گزارش ایکنا از لرستان، عبدالوحید ملک‌آرا، مسئول بسیج جامعه پزشكی لرستان امروز، سی و یکم شهریور در جمع خبرنگاران در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یک پدیده بی‌نظیر در قرن معاصر و پُرافتخارترین دوران انقلاب اسلامی است.
وی افزود: جنگ با سناریوی آمریكا و صهیونیزم به ملت ایران تحمیل شد اما حضور حماسه‌آفرین مردم در عرصه دفاع از انقلاب اسلامی باعث شد دفاع مقدس برای ملت‌های منطقه و جهان به یک الگو تبدیل و مایه عزت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران شود.
ملک‌آرا ادامه داد: همه پیشرفت‌ها و پیروزی‌‌هایی كه انقلاب اسلامی امروز به دست آورده است وابسته به مجاهدت‌ها و از خودگذشتگی شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس است.
وی با بیان این‌که یكی‌از اهداف بسیج محرومیت‌زادیی و كمک به مناطق محروم شهری و روستایی، مناطق عشایرنشین و سیل‌زده استان است، اضافه كرد: ویزیت رایگان در مطب‌ها، درمانگاه‌ها و مراكز بهداشتی ـ درمانی، اعزام تیم‌های تخصصی و عمومی در قالب طرح شهید رهنمون به مناطق محروم روستایی و شهری، برپایی درمانگاه تخصصی، اعزام تیم پزشكی و مشاوره‌ای در مساجد مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان در این هفته هستند.
ملک‌آرا، با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس، گفت: غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی ایستگاه سنجش سلامت در مصلاهای نمازجمعه سراسر استان، حضور اعضای حلقه‌های صالحین در نماز جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری نشست اخلاقی ـ تربیتی حلقه‌های صالحین، برگزاری نشست روشنگری، نشست هیئت اندیشه‌ورز شواری عالی و كارگروه سلامت بسیج جامعه پزشكی لرستان از دیگر برنامه‌های این هفته است.
وی به شعار هفته دفاع مقدس با عنوان «پیروزیم» اشاره كرد و گفت: بسیج به‌دنبال تثبیت اعزام پزشكان به مناطق محروم استان است و در حال حاضر بسیج جامعه پزشكی ما به‌صورت مداوم به مناطق مختلف اعزام می‌شوند تا به‌صورت مستمر به افراد محروم خدمت‌رسانی كنند.

انتهای پیام

captcha