انقلاب اسلامی به‌دنبال گسترش عدالت و طرفداری از مستضعفان است
کد خبر: 3843894
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸

انقلاب اسلامی به‌دنبال گسترش عدالت و طرفداری از مستضعفان است

گروه اجتماعی ــ استاندار لرستان با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس، گفت: ما در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به‌دنبال طرفداری از مستضعفان و گسترش عدالت در جهان بودیم.

نقلاب اسلامی به دنبال گسترش عدالت و طرفداری از مستضعفان استبه گزارش ایکنا از لرستان، سید‌موسی خادمی، استاندار، امروز یک‎شنبه، ۳۱ شهریور در مراسم رژه نیروهای مسلح لرستان که در میدان کریم‌خان خرم‌آباد برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: روز ۳۱ شهریور یادآور تجاوز صدام به ایران اسلامی بود.

وی با ذکر این مطلب دفاع مقدس هجوم همه‌جانبه استکبار جهانی و حمایت آنان از عراق بود، اضافه کرد: دفاع مقدس به‌معنای واقعی کلمه برای ملت ایران سراسر نعمت و فرصت بود؛ چراکه ما در این دفاع از دستاوردهای زیادی را به دست آوردیم.

استاندار لرستان با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران به‌دنبال حمایت از مستضعفان و ستم‌دیدگان جهان و همچنین گسترش چتر عدالت در دنیاست، ادامه داد: گسترش عدالت به این معناست که هیچ کشوری حق حاکمیت بر کشور دیگر را نداشته باشد کمااینکه رسیدن به اهداف دفاع مقدس مستلزم داشتن قدرت ملی است.

تنهایی آمریکا در مقابله با انقلاب

استاندار لرستان با بیان این‌که امروز ما از قوی‌ترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی ایران برخوردار هستیم، افزود: گفتمان انقلاب اسلامی ما که برگرفته از اسلام است موجب شده که آمریکا در مقابله با ایران، تنهاتر از همیشه باشد.

وی به قدرت بازدارندگی و قدرت دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مواجهه و مقابله با دشمنان و استکبار جهانی اشاره کرد و با یادآوری این مطلب که علاوه‌بر قدرت دفاعی ایران و انقلاب ما از قدرت گفتمان انقلاب اسلامی و همان قدرت نرم برخوردار است، بیان کرد: ما در گذشته یکی از خریداران تسلیحات و تجهیزات نظامی بودیم اما به برکت انقلاب اسلامی ایران امروز شاهد هستیم که ما تولید کننده تسلیحات و تجهیزات دفاعی و نظامی با پیشرفته ترین و به روزترین امکانات هستیم.

خادمی به نقش تأثیرگذار مردم در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و با یادآوری این مطلب که تمام ملت ایران در دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند به نقش مردم لرستان در دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: امروز آن‌چه استکبار جهانی را رنج می‌دهد تأثیرگذاری و اقتدار و استقلال انقلاب اسلامی ایران است.

انتهای پیام

captcha