نواخته شدن «زنگ مهر» در ۴۸۰۰ آموزشگاه لرستان
کد خبر: 3843795
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

نواخته شدن «زنگ مهر» در ۴۸۰۰ آموزشگاه لرستان

گروه فرهنگی ــ مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از نواخته شدن زنگ مهر و مراسم آغاز سال تحصیلی در ۴ هزار و ۸۵۰ آموزشگاه خبر داد و گفت: مراسم نمادین نواخته شدن زنگ مهر در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی شهیده کائیدی پلدختر برگزار می‏‌شود.

نواخته شدن «زنگ مهر» در 4800 آموزشگاه لرستانرضا زینی‌وند مقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در گفت‌وگو با ایکنا، از نواخته شدن زنگ آغاز سال‌ تحصیلی جدید در چهار هزار و 850 مدرسه استان خبر داد و گفت: فعالیت مدارس لرستان با 345 هزار دانش‌آموز از فردا دوشنبه، یکم مهرماه آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به این‌که امسال زنگ نمادین آغاز سال‌ تحصیلی جدید در شهرستان سیل‌زده پلدختر برگزار می‏‌شود، افزود: زنگ مهر و مراسم آغاز سال‌تحصیلی صبح فردا دوشنبه، یکم مهر در شهر سیل‌زده پلدختر و در دبیرستان دخترانه نمونه دولتی شهیده کائیدی واقع در میدان شهید بهشتی این شهر برگزار می‌‏شود.

زینی‌وند مقدم با اشاره به این‌که 28 هزار فرهنگی با آموزش و پرورش لرستان همکاری دارند، اظهار کرد: شعار امسال پروژه مهر در آموزش و پرورش «مهر حسینی، صداقت و اخلاق‌مداری» است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: برای اجرای دقیق پروژه مهر و رصد بخش‌های فضای آموزشی، تجهیزات مدارس، کتب درسی، ثبت‌نام و ساماندهی نیروی انسانی لرستان به پنج قطب تبدیل شده است.

انتهای پیام

captcha